Har gått på kuren siden 3 juli, er kommet i mål og er så fornøyd. MEN... sliter med å slutte på denne kuren. For det første er jeg så utrolig glad i den maten jeg spiser på denne kuren, og synes det er vanskelig å finne et alternativ. Og så er jeg så LIVREDD for å legge på meg igjen. Har Fedons bok, og prøver å finne en farbar vei. Men sliter altså fælt med dette. Om noen har lyst til å dele noen erfaringer så er jeg kjempetakknemlig.
Jeg avslutta kuren i februar. Men har levd på samme maten etter det. Naturlig feit mat, kaller jeg det ;) Kanskje mer grønnsaker enn på kuren, og noe mindre fett... Men har ikke tilført hverken potet, ris eller pasta i hverdagskosten... Kjente på samme følelsen som deg, men har funnet ut at jeg rett og slett fungerer best på rein og naturlig mat :ja:
Jeg blir nok å fortsette ja, jeg er også veldig glad i denne maten, og sålenge jeg ikke savner ris, pasta, poteter etc ser jeg ingen grunn til å kutte det ut.
Jeg må si , Gerd, at du er virkelig inspirerende! Har vært inne og lest noe i Journalen din. Kjempebra at du har klart å holde vekten!
Gleder meg til jeg kommer dit altså :)
Takk for det :klem: [color=darkgreen][/color] Ja det er deilig at jeg for en gangs skyld klarer å holden vekten... Og jeg satser på å klare det videre. Men det er ikke noe lettere å holde vekta enn å slanke seg... Nesten vanskeligere :ja: Kroppen vil jobbe i mot en et par tre år før den skjønner/godtar vekta....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.