Må en ta tilskudd når man går på lavkarbo diett? Er så usikker på hva jeg skal følge, men sikter litt mot South Beach da jeg ønsker å spise litt fettreduserende også. Tidligere GR vetdu, så da er jeg liksom blitt litt glad i lettproduktene mine. Ser dessuten ikke helt hensikten med å bytte min lettrømme ut med seterrømme.
Jeg prøver å unngå opplagte ting som poteter, brød, pasta og ris. Litt usikker på andre grønsaker som gulerøtter, kålerabi og slikt, de som vokser under gjorda, hørte noe om å holde seg unna dem.
Ønsker egentlig å kunne spise frukt også da, men skal prøve å begrense meg. CC er jo digg da, men er redd jeg skal gå lei, har til nå hatt det med nøtte og fruktblandin- trigger, den var uten tilsatt sukker så jeg. Hadde også med litt sylt på, men det skal man kanskje ikke ha.
Men hva er helgekos for lavkarbo da? Kan jeg spise 70% sjokolade f. eks, og drikke rødvin, for det liker jeg :D
Nei til gulerøtter, kålrabi og andre veksten som vokser under jorden.
Til kos kan du spise Anton Bergs sukkerfrie sjokolade - den er faktisk veldig god kjøleskapskald - og Bacongull fra Maarud!
Frukt er fy-fy!
Men Anton Berg skal jeg finne, tror jeg har sett den og, og smakt den og den er good :D Bacongull er jeg ikke så glad i, da skipper jeg heller. Får se om jeg finner på noe smart å dippe i rømme heller. Kan ikke spise paprika, og det ser jeg er litt kjipt, for der er en grønsak med gode muligheter (går og raper paprika resten av dagen om jeg spiser det blæ)
Tenkte også jeg kunne prøve fun i CC, det skulle visst være godis. Og kesamn kan man vel spise, vanilje kesam med nøtter- digg :D
Vaniljekesam innholder SUKKER.
Bland 1% kesam og fun. Først set det for j... ut, så blir det fin rosa krem som smaker supert.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.