< Tilbake til oversikten

Hvor på kroppen merkes vekttapet først?

Mamzen5 sa for siden:

Hvor på kroppen merker dere først vekttapet? Jeg merker det først og fremst på puppene. og der vil jeg helst ikke miste fyllmasse. Har ikke så mye der fra før. Blir sikkert bare "løsskinn" igjen.

:veitikke:

magdalena sa for siden:

Jeg synes det vises mest på magen. Den er ikke så oppblåst mer,men har jo litt løsskinn etter to barnefødsler-det tror jeg ikke ketolyse kan hjelpe meg med. Lårene har også skrumpet inn 3cm hver! Men derimot hoftene mine er veldig bred,og det vil jeg ha bort.

JenJen sa for siden:

For meg var det lår og legger, noe som er helt tåpelig ettersom de ikke var spesielt store i utgangspunktet. Ser ut som en kjærlighet på pinne :o venter i spenning på at det skal jevne seg litt ut

Anitra sa for siden:

Hos meg er det magen, heldigvis, der er det litt å ta av! Men også lårene, har fått noen "rynker" rett der rumpa slutter og lårene begynner. :lol:

nattfrue sa for siden:

Ansiktet, skuldrene og øverste del av magen for meg. Nå begynner det å vises en del "all over", med forræderrisk løshud øverst på lårene.

Snuppa sa for siden:

Jeg har nettopp startet, men håper virkelig at det er magen jeg merker det på først. Den er såå oppblåst i tillegg til å være hengemage :(

moma sa for siden:

midjen og ansiktet.
Selv om jeg forferdelig gjerne skulle merket det på lårene...

Anitra sa for siden:

Du har fått det du også ja...

Stellamor sa for siden:

Mest under brystene på meg.
Har gått inn mange cm der og bhène blir stadig større.

Håper på å gå inn mest på magen da, men det har foreløpig latt vente på seg..

Jabba sa for siden:

Håper på magen jeg også !

supha sa for siden:

På meg er det mest midjen. Har minsket 4 cm rundt midjen på under 3 uker:p

nattfrue sa for siden:

Redd for det :( Meeen; kroppen er jo ofte et vitnesbyrd om hvordan man lever, og strengt tatt vil jeg heller ha en sunn kropp i for stor hud enn stram hud rundt en usunn kropp :) Det er omtrent som med rynker - man kan jo irritere seg over at de kommer, men samtidig er de beviset på at man har levd, tenkt og ledd.

scartz sa for siden:

på meg er det magen og lår :) og overarmen! :)

Pearl sa for siden:

Mest på ansiktet og halsen. :) Senest på magen. :(

Sesti sa for siden:

ansiktet, skuldrene og overkroppen generelt...
Lårene mine økte med 4 cm første uka jeg slanket meg, og det var i fjor sommer.. Siden har de holdt seg der, til tross for at er nesten 20 kg mindre...

bofse sa for siden:

Først syntes det på magen men tror det er mest fordi den var så oppblåst.
Så ble det puppene. Etterhvert syntes det overalt bortsett fra dobbelthaka, den er rimlig gjenstridig.

Runegutt sa for siden:

Tommelfingerregelen er at damer slankes innen fra og ut, og menn slankes utenfra og inn.

Slappe pupper under slanking:
Bortsett fra kirurgi, er det eneste som hjelper styrketrening, spesielt der man øker volum på brystmuskelaturen.
Brystene blir ikke større, men at man øker i volum ovenfor brystene, gir mere spenstig utseende.

Og mine damer, ikke være redd for at dere skal få bodybuilderkropper, selv meg supertøff styrketrening/ kroppsbyggeprogram.
For damer tar dette årevis, og er ikke så sikker på at det er mulig uten inntak av tvilsomme hormontilskudd.

Anitra sa for siden:

Og nå er det ikke mange cm igjen før den hvite buksen paser fint :) Aldri brukt den!!

Bega sa for siden:

Her har det heldigvis fordelt seg på bryst og mage.

magdalena sa for siden:

Noen påpekte her en dag at jeg var blitt så tynn i ansiktet!:eek: Synes ikke jeg har vært så rund der fra før egentlig,men hvem vet,man ser seg jo i speilet hver dag. Og folk man ser sjeldent legger vel mer merke til slikt. Bergans jakken min er også blitt litt løsere,kjenner det på ryggen. Har ikke turt og teste de andre jakkene,i tilfelle skuffelsen blir stor. Tenker jeg prøver om 2 uker ca:o

Tiram sa for siden:

Jeg merket det først på psyken.
Se vekta begynte å gå nedover gjorde at jeg fikk en rankere holdning og mer liv i ansiktet. Sånn ellers på kroppen er det ikke godt å si, men jeg tipper det syntes best på ansiktet og halsen.

Myrull sa for siden:

Jeg merker det best på "the love handles" :p
Å magen er mye flatere, ikke så oppblåst lenger.
Eter bare snart 3 uker er buksene mien vide til meg, spesiellt over rumpa.

Photobscura sa for siden:

Mest der det trengtes, heldigivis :D Jeg har tross på det største med over tretti kg overvekt hatt spikertynne bein, ganske slanke armer, og ikke vært særlig rund iansiktet.
Ryggen (har så mye fett på ryggen, altså... :o), midjen i særdeleshet (omtrent tjue cm smalere), og faktisk har magen både blitt mindre og den har løftet seg, så det er en mulighet for at jeg kanskje ikke får så mye løshud som jeg først fryktet :D Det strammer seg mye av seg selv, faktisk! Men så er jeg også aldersmessig på toppen av min cellefornying, så det er virkelig midt i blinken å bli slank nå, fra tredve går det bare nedover :o

minerva sa for siden:

Merker det først på ansiktet og fingrene (merkelig nok). Denne gangen synes jeg også jeg ser at magen får unngjelde, mens lårene er det som minsker tregest for min del.

Må forresten si meg enig med en over her; psyken blir bedre med en gang. Jeg er så glad og føler meg så bra allerede, selv om det er 8-9 kg til jeg er i mål ennå:D

Dante sa for siden:

På mange synes jeg det ser ut som det "renner ovenfra" først,mens det ofte blir hengende igjen rundt livet

Carisma sa for siden:

Det forsvinner fra rumpa først :( Alltid! Skulle veldig gjerne hatt det vekk fra litt lenger oppe, siden jeg nesten ikke har rumpe, og pipstilk bein fra før liksom.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.