yussi sa for siden:
Det står på innholdsdeklarasjonen at de ikke har tilsatt karbohydrater, er disse da ok å spise?
yussi sa for siden:
Det står på innholdsdeklarasjonen at de ikke har tilsatt karbohydrater, er disse da ok å spise?
scartz sa for siden:
"Pølsene fra Idsøes kjennetegnes ved at de inneholder hovedsaklig rent kjøtt. Vanlige pølser innholder gjerne 30% kjøtt. Våre pølser har et kjøttinnhol på 90-95%. De fleste er dessuten uten melk og karbohydrater"
Jeg finner ikke ketolysepølser noen sted, så jeg spiser idsøe pølser med god samvittighet! :)
Tiram sa for siden:
Vet dere hvilke butikker som fører Idsøe pølser?
:trenger variasjon:
Myrull sa for siden:
Tenk om man kunne spise pølse, nam..
scartz sa for siden:
jeg har funnet dem på meny, helgø, coop obs. Dvs butikker med litt større utvalg :)
Anitra sa for siden:
Jeg har nå spurt om den lokale ICA kan ta den inn, men den er vel ikke i sortimentet....
Nille sa for siden:
Idsøe pølser er helt OK å spise ! :D
Myrull sa for siden:
Nå skal i vertfall jeg ut å lete :spent:
blå blomst sa for siden:
Min coop nærbutikk har. Spiste faktisk idsøe-pølser i går, gode:p
yussi sa for siden:
Takk for svar folkens!!
Lagde deilig brokkoli og blomkål grateng med idsøepølse til middag, veldig godt. Anbefales
Det er Borghild sin oppskrift
Myrull sa for siden:
Noen som har kjøpt de i trøndelag?
Kanskje Ultra?
LilleM0r sa for siden:
Firmaet er fra Stavanger og det ser ikke ut til at de selges særlig utenfor Vestlandet....synd!
Men de har en hjemmeside hvor det ser ut til at du kan bestille...her er linken:
www.idsoe.no/newsread/news.asp?n=5053
Ps. jeg har også sendt dem en mail hvor jeg spør om hvor de selger sine produkter. Får jeg svar så skal jeg legge det ut her:)
Myrull sa for siden:
Så flott da!
hadde vert supert å ha de i hyllene her. :)
Tiram sa for siden:
Flott at du har sendt de en mail. :)
Hvis jeg ikke finner de i Bergen får jeg heller hamstre neste gang jeg er i Stavanger. :cool:
Pearl sa for siden:
Der var det jammen en god grunn til å legge et lavkarbotreff til Stavanger. :D
Oban sa for siden:
Skal si Idsøen fikk god reklame i "Hellstrøm rydder opp", som ble sendt i går. Norges beste slakter? ;)
Tiram sa for siden:
Pølsene eller at jeg er der ved ujevne mellomrom?
Kula sa for siden:
Ikke hold pusten. Jeg sendte dem en e-post for to år siden med noen spørsmål om produktene og eventuelle forhandlere i Oslo-området. Har ennå ikke fått noe svar...
Pearl sa for siden:
Selvfølgelig at du er der. Jeg kunne jo ellers bare ha tatt med meg pølsene. :D
isabella sa for siden:
Har sendt mail til Idsøe om de hadde noen forhandlere nord for Stavanger, spesielt Haugesundsområdet. Svaret kom neste dag. Dessverre hadde de ikke det, jeg må nok til Stavanger jeg for å få tak i dem. Skal hamstre neste gang jeg er i der.
Lillis sa for siden:
Om noen i Osloområdet har lyst på disse får du tak i de på "Gutta på haugen" på StHanshaugen.
Idsøe har også kjøttpålegg og de svarte meg at mye av pålegget også er uten karbo.....
LilleM0r sa for siden:
Å jo da, jeg fikk svar - men bare hvilken forhandeler de har i Oslo - det stemmer slik Lillis sier:
Forhandler i Olso er "Gutta på Hugen" ,St. Haugen :)
Kula sa for siden:
Vest Delikatesse på CC Vest har hatt Idsøe-pølser i det siste. Hos Centra på Høvik har jeg også funnet produktene deres, men det virker som om leveransen dit er noe ustabil. Gutta på Haugen har derimot vært en god Idsøe-leverandør gjennom lang tid.
Når man først er i Ullevålsveien kan man spasere noen hundre meter lengre opp, nemlig til Adamstuen og "Kokken og Slakteren". De har eget pølsemakeri og lager mange utmerkede produkter med lavt karbohydratinnhold.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.