Jabba sa for siden:
Hvilken oppskrift bruker dere når dere lager ketolyse vennlige tortillas til f. eks Taco?
Jabba sa for siden:
Hvilken oppskrift bruker dere når dere lager ketolyse vennlige tortillas til f. eks Taco?
Impulsiw sa for siden:
Jeg har kjøpt tortillalefser fra junaiten. Da er det ca. 6 karber per lompe. På [url]www.netrition.com[/url] :ja: Man får også kjøpt pitabrød. Ca 7 karber per pitabrød. De er VELDIG gode å lage minipizza av :sikle:
Jabba sa for siden:
Godt tips - men jeg skal ha Taco i morgen kveld - og så fort rekker de nok ikke å levere! ler
Impulsiw sa for siden:
Hehe :lol: Da må du nok stå over lompene! Jeg pleie å lage meg en tallerken med masse salat, kjøtt, rømme og maaaassse ost over. Det er veldig godt :sikle:
Pc-snuppa sa for siden:
Hei:-)
Neida, du kan jo lage dine egne. Det er kanskje for sent i kveld, men her er en link jeg tok meg den frihet og finne til deg, med en oppskrift på tortilla lefser man kan lage selv. Har ikke prøvd denne oppskriften selv, men den ser faktisk ikke dum ut!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19524&highlight=tortillas
Bruk søkefunksjonen i forumet og søk på noe du leter etter eller lurer på. Hvis du vil ha andre oppskrifter er det masse og finne her inne!
Lykke til :)
Jabba sa for siden:
Tuuuusen takk !!!
Pc-snuppa sa for siden:
Baaare hyggelig :)
Skriv gjerne om hvordan de ble hvis du prøver oppskriften!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.