< Tilbake til oversikten

Ketose og innsovning

fredrik sa for siden:

hei

Har akkurat begynt på ketose og har vært det i 4 dager men sliter litt med sult før sengetid..igår spiste jeg 2 kyllingfille med bacon pluss salat og litt rømme..men var fortsatt noe sulten..noen tips om hva man kan gjøre for og føle seg mett uten og spise så masse..mulig det bare er i begynnelsen og at det går over..på forhand takk..

fredrik..

Areola sa for siden:

Føler du at du får i deg nok fett? Fett gjør deg god og mett, og gjerne lengre en om du hadde spist masse karber.
Tar du noen tabletter om kvelden? Jeg vet med meg selv at om jeg tar tabletter uten å spise noe samtidig, kan jeg få en slags falsk sulthetsfølelse etter en stund.
Spis feks litt ost til kvelds med tabletter :)

magdalena sa for siden:

Drikker du nok vann? Tørste kan gi en veldig sulthetsfølelse. Er ofte bare vann som skal til så er jeg mett igjen. Spiser to måltider om dagen og med rikelig med fett,og lager meg litt snacks på kvelden om jeg er fysen på noe.Da går det gjerne i ostechips som jeg lager selv.

fredrik sa for siden:

jo takk..nei tar ingen tabletter før eller etter så skal begynne med det..håpe det hjelper..og da vet jeg at kanskje vann også hjelper..føler jeg får i meg nok fett men har jo akkurat begynt så hjelper vel etterhvert..iallefall sykt mye bra som står her så takk for hjelpa..:D

Bulldog sa for siden:

Spis mer?

aikens sa for siden:

heisann jeg drikker masse romtemperert vann før jeg legger meg :) funker for meg :) verdt å prøve da

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.