< Tilbake til oversikten

Shirataki nudler - Hvor får man kjøpt dem?

supha sa for siden:

Finner ingen nettbutikk i usa som vil sende nudlene:mad:

Heksehilda sa for siden:

Hva er det for slags nudler?

supha sa for siden:

Nudler av tofu som har lav karboinnhold. 3 karbo pr servings.

lillebanana sa for siden:

Hva med å skaffe deg ett nettverk med slankere fra USA, så kan dere poste ting til hverandre som landene ikke har.. Ta for eksempel paracett.. Det er lovelig her, men ikke i USA, hvis det ikke har forandret seg.

Odde sa for siden:

Hei Hei,

Hva med www.konjacfoods.com/ ser ut til at de i alle fall har priser på forsendelse til norge. Ser ut til at man må bestille 24 "poser", så om det er noen som skal kjøpe fra usa - kunne jeg tenkt meg å kjøpe 1 pose for å se om jeg likte dem. Eller - om vi var noen som slo oss sammen og kjøpte et parti og delte på kostnadene.

OddE :)

erleperle sa for siden:

er det noen som har bestilt disse? hvordan gikk det?

hvordan smaker disse?

Tutte sa for siden:

Er også spent på hvordan dette smaker ! Kjekt med en tilbakemelding hvis det er noen som har prøvt dette ! :)

sixguns sa for siden:

Ser denne tråden er litt gammel, men jeg kan ihvertfall si hva jeg vet om shirataki og konnyaku (hva de er laget av). Det smaker egentlig ingenting, men er veldig godt i supper og woker fordi det suger til seg smaken av det det er i. Litt som tofu, egentlig. Spiste en del shirataki i Japan, og jeg likte det veldig godt :) Har desverre ikke funnet det igjen i Norge, da...

her er en link til et blogginnlegg om shirataki (på engelsk): www.julieinjapan.com/2009/04/love-konnyaku-has-great-texture.html

Anarko sa for siden:

Jeg har planer om å bestille lasagneplater og en eller annen pasta snart.

Idarull sa for siden:

iHerb har fått de!!! jippi! de har også fettucini og ris. bestilte i dag :)

MissPivotal sa for siden:

Vurderer sterkt å prøve denne siden selv. Hva er din erfaring fra å bestille derfra? :) Var de gode?

marjusen sa for siden:

Har du/dere link? Hiji

danielve sa for siden:

Høres jo vanskelig ut, Hva med å kjøpe edreamfield pasta? De har 5 karbs. Synes det er helt ok det.

Zincite sa for siden:

Jeg har 2 pakker av disse på vei fra iherb :spent: så håper de er gode :ja:

Det er ikke sikkert at den pastaen er helt det den gir seg ut for å være. Bl.a har kostdoktorn skrevet litt om dreamfield, her f.eks. Søker du på dreamfield på søkefunksjonen der så får du mere informasjon.

Vel? Ta ansvar og smakstest! :P Hehe.. ;)

Jabba sa for siden:

Har ikke annet enn positive ting å si om iHerb!!! Suveren side!!

Zincite sa for siden:

:lol: vi er to som skal smake - og jeg kan legge inn rapport :) Jeg har lest forskjellige meninger om smaken fra andre. Så er nok ingen fasit å hente :)

Sanney sa for siden:

jeg har kjøpt de på iherb. har ikke prøvd de, men kommer ikke til å kjøpe igjen uansett. dette er porsjonsposer, med nudler i vann. blir dyrt og tungt...

Pivotal sa for siden:

Dette må prøves ut. Hadde vært helt fantastisk å finne lavkarbo lasagneplater, det er favoritten min :D

Vi kan stikke innom alle asiatisk-inspirerte butikker vi kan komme på i morgen, kjære :) Ellers ser jeg at du må oppdatere tickeren din ;)

Pivotal sa for siden:

Det var lurt kjære ^^ Skal oppdatere ja :)

kennygirl sa for siden:

Nå har jeg smakt på disse miracle-nudlene fra iherb.
De smakte egentlig ingenting. Jeg prøvde "ris"varianten og de minner meg litt om fiskeegg av utseende :p

Konsistensen var litt uvant, litt hardere enn ris og past og en anelse gummi-aktig...

Jeg brukte "risen" i en rett der jeg ikke savner ris/pasta. Tror dette passer best i en rett der man ikke har funnet en erstatning for ris/pasta og man savner det.

Har også kjøpt fettuccine-varianten og skal prøve de med pastasaus - håper det faller mer i smak enn "risen"...

Zincite sa for siden:

Vi prøvde angelhairvarianten. De ble her i huset døpt brennmanettråder før de i det hele tatt kom ut av pakken, og varmet i en saus med mye chili så ble navnet sementert :lol:
Det ble greit, men ikke mer enn det syntes vi. Ikke noe vi bruker penger på å få sendt "over dammen" flere ganger, da bruker vi heller mere grønnsaker i woken :)

lillemeg88 sa for siden:

jeg var på japantorget nå nettopp og kjøpte :) har ikke testet de enda, men er spent! betalte 29 kr for en pakke :)

Nerthus sa for siden:

Spisdegslank.no har nå shirataki-nudler i sortimentet sitt :)

Si fra når noen har prøvd de ut da?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.