< Tilbake til oversikten

Må få meg STOR matboks

Mellon sa for siden:

Nå har jeg akkurat laget klar maten min til jobb i morgen, spiser frokost på jobb for å spare tid, jobber og spiser- funker fint det :D

Anywho. Har nå klart å til slutt klemme alt oppi en IKEA boks, av alle ting. Følgte med sånn plastdings oppi som jeg kan skille av litt med. Hadde salat i bånn med tomat, agurk og sukkererter+ feta (obligatorisk :P)Oppå la jeg den plast skillen, matpapir og frokosten: to lavkarplapper, litt bacon innbaket i matpapir, til å ha i salaten, en kruke med salsa og en med rømme- lurte på om det kunne smake på lappen (håper det) Ellers har jeg med en Avokado, så om frokosten skjærer seg helt så kan jeg ha avokado med rømme :D

Anitra sa for siden:

Syntes du er knallflink jeg! Jeg er overhode ikke flink til å lage niste, det blir at jeg stikker på butikken, som heldigvis har ferskvaredisk.

Runegutt sa for siden:

Jeg har kjøpt meg amerikansk Lunchbox. Er plass til en hel dags matinntak i den+termos

Mellon sa for siden:

Dersom jeg bare får satt i gang å gjort det, så er det ikke så ille. Gøy å pakke mat med masse småpakker. Og så når jeg skal på jobb er det bare å raske med meg matboksen når jeg går.

Må foresten si at jeg jo typsik nok glemte den flotte matboksen min i første omgang i dag, måte ta en liten runde rundt nabolaget i bilen for å komme hjem igjen for å hente den, snakk om brødhode, det eneste jeg skulle på kjøkkenet i dag var å hente denne matpakken, endte opp med å skru på lyset å gå :o

Jabba sa for siden:

ler

Charmtassen sa for siden:

Har du sett disse eller? Og her litt bilder og inspirasjon til hva man kan putte oppi. :D

Anitra sa for siden:

Tusen takk, dette hjalp meg!

Charmtassen sa for siden:

Bare hyggelig å kunne hjelpe! :stortsmil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.