< Tilbake til oversikten

God kveld, jeg er ny her

SuperMarion sa for siden:

Heisann. Har sneket en stund og funnet mange gode oppskrifter her så langt. Men nå tenkte jeg det er vel like greit å registrere seg. Virker som et positivt forum. :)
Jeg er da ei dame på 29, enslig mor og student.. og jobber litt i tillegg :)
Har slitt med mye overvekt siden gullungen kom til verden i 2005. Per i dag sier bmi at jeg skal den nesten 40 kg. Jeg sier meg veldig fornøyd med 30 kg over en lengre periode. Første mål er minus 10 kg.
Jeg har fått masse tips og veiledning på ketolysedietten. Så det er det jeg prøver framover. Har lenge levd lav karbo.. men det gav lite resultat. Idag er det 5 dagen på ketolyse, og stixsa er nesten mørke lilla. :)

Det var litt om meg, nå skal jeg snike mer omkring her.. mange gode tips har jeg fått så langt! :)

Kristin_B sa for siden:

Velkommen, og lykke til :heia:

Schnupsiii sa for siden:

Velkommen og lykke til!

:klem:

Kreta sa for siden:

Velkommen!!! :)

Ketolyse er kanonbra om du følger "oppskriften" nøye.
Lykke til på veien nedover i vekt!

Skautrollet sa for siden:

Lykke til og masse velkommen til oss:)

Peach sa for siden:

Velkommen!!!
Masse lykk til :)

Ignite sa for siden:

Liker veldig godt at du sier "lengre periode".

Da klarer du det, og du slipper å se ut som en sekk fordi at huden ikke følger med. I tillegg er du ung, så huden vil stramme seg raskt.

Stå på!

lille_trille sa for siden:

Hei.
Jeg er også ny her. Den første dagen i resten av mitt liv. Har klart å gå ned noen kilo på egenhånd, men kjenner at motivasjonen svikter litt nå og da. Håper jeg kan hente inspirasjon til å fortsette her :-)

Skautrollet sa for siden:

Velkommen til deg også lille trille!
Håper du trives og finner MASSE inspirasjon :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.