< Tilbake til oversikten

Dressing til dip og salater

Ella-A sa for siden:

Er det noen som har noen bra oppskrifter på dressing til salater, eller noe jeg kan bruke til dip? Står jo en henvisning i boka, men står ikke noe oppskrift på den siden :(

Spiser salat med olivenolje nå, og det er IKKE noe godt. Er generelt ikke glad i dressing, men hadde kanskje vært greit å hatt på :)

blåbær sa for siden:

Jeg pleier bare å blande litt rømme og majones, og så ha oppi det jeg har lyst på av krydder akkurat da. Eventuelt bare rømme og krydder. Syns det blir godt. Ellers så kan jeg anbefale smaksatte olivenoljer. Jeg har en fra Olivers&Co med basilikum som jeg bruker alene som dressing, og jeg syns det er godt. Men det er smak og behag da.

Ella-A sa for siden:

hvor får du tak i sånne smakssatte oljer da? :) Takk for tipset, skal prøve rømme med krydder senere idag :)

blåbær sa for siden:

Jeg har kjøpt min på Olivers&Co, som sagt, men de har en del forskjellige på meny og ultra og sånne type butikker også.

Ella-A sa for siden:

Okei, bor ikke i noe storby så har aldri hørt om den butikken, men meny har vi her. Takk for tipset ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.