Nå har jeg gått på ketolyse siden 1.august, og er storfornøyd! Jeg går rimelig raskt og greit ned i vekt, og trives godt med maten. Men den siste tiden har det begynt å dukke opp uforklarlige,og forholdsvis store blåmerker rundt omrking på kroppen min. Forrige natt våknet jeg blant annet med et kjempe-blåmerke på hofta fordi jeg lå på samme side hele natten.Dette kan da umulig være normalt? Kan det ha noe med kuren å gjøre? Andre som har erfaring?
Gått på Atkins (ja jeg vet at det ikke er det samme som ketolyse, men likt nok) i månedsvis og har ikke merket noe. Og jeg har lett for å få blåmerker.
Googlet dette litt og det ser ut til at man bør få sånt sjekket, det kan visst skyldes både helt ufarlige ting og ting som bør behandles. Se hva lommelegen.no svarer flere som har spurt om det samme.
Nei,jeg har i grunn ikke det, så jeg synes dette begynner å bli litt rart. Vet jo ikke om det har noe med dietten å gjøre en gang,men er jo etter at jeg gikk ned så mye at de begynte å dukke opp..
Ja,håper det er det... Synes det begynner å bli litt ubehagelig. Hadde på meg ermløs kjole på byen på lørdag, og vips så dukket det opp et blåmerke på overarmen min. Jeg ser nesten mishandla ut til tider, men jeg er singel, så har ingen å legge skylden på;)
Jeg har også vært mere plaget med blåmerker etter at jeg begynte på ketolyse... jeg har hørt at dette skyldes at man får for lite av noe men husker ikke hva. Men kan være lurt å få det sjekket da det også sammen med tretthet kan være symptomer på alvorligere ting!
Opplevde det faktisk i syden, kunne ikke skjønne hvor alle blåemerkene kom fra. Men kanskej forklaringen er Ketolyse eller rett og slett den steintavla av ei seng eg sov på i 14 dager ;)
Hm jeg har alltid hatt lett for å få blåmerker, men når jeg tenker etter har dette bedret seg merkbart etter at jeg begynte med lavkarbo!
Har jo ingen blåmerker mer :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.