xeena82 sa for siden:
skinnyshepherd.blogspot.com/2008/11/benedictes-chocolate-mudcake.html
Har litt samme konsistens som brownies.. Kjempegod.. Hvis man bruker rømme i stedet for mager kesam blir det mer smak..
xeena82 sa for siden:
skinnyshepherd.blogspot.com/2008/11/benedictes-chocolate-mudcake.html
Har litt samme konsistens som brownies.. Kjempegod.. Hvis man bruker rømme i stedet for mager kesam blir det mer smak..
Søster sa for siden:
Nam! Den ser veldig god ut, frister virkelig :sikle:
xeena82 sa for siden:
ja, syns den er kjempegod... litt FOR god... ;) Skal spise litt mer kake nå...
Pc-snuppa sa for siden:
Ååå, kjæææææææære veeeeeene!!!! Den så god ut!!!!!
leter etter sikle-ikonet...
:sikle::sikle: DER fant jeg det...:D
[color=#8b0000][/color]
Denne skal prøves ja! Takk for denne:)
Iset sa for siden:
Oj den så knallgod ut!! Men hvorfor bruker du margarin? fysj
xeena82 sa for siden:
Fordi det var margarin i orginalen.. Jeg bruker "stjele litt"... finner ideer i vanlig oppskrifter som ikke er lavkarbo. Jeg synes margarin er godt jeg:)
Iset sa for siden:
Ah da så, hehe. Men det er jo ikke sunt da, ville heller brukt smør. :D
xeena82 sa for siden:
ja, d går sikkert an å erstatte det med smør... ;)
Anitra sa for siden:
Ser du bruker soya protein, kan man bruke JBKM også?
xeena82 sa for siden:
husker ikke helt, men jeg tror ikke jeg hadde det i... Men det gjør jo bare at ting henger sammen så jeg ser ingen grunn til at man ikke skulle kunne bruke det...
Nola sa for siden:
hva er sukrin? et form for søtningsmiddel? kan jeg bruke splenda i stedet, vis hvor mye??
og kan jeg bytte ut soya proteinpuver med bakemix??
trenger svar så fort som mulig, vil bake NÅ:)
aldrimerjollycola sa for siden:
ååå...så fantastisk ut! denne skal prøves!
har bare bakemix og natreen, så jeg får prøve med det, da!
har heller ikke sukkerfri sjokolade..de fordufta i løpet av helga..pussig..:confused:
arkine sa for siden:
har heller ikke sukkerfri sjokolade..de fordufta i løpet av helga..pussig..:confused:
HEHE:D
aldrimerjollycola sa for siden:
ja, da var den prøvd, mulig jeg bomma på mål eller noe, men min fikk konsistens som smøreost med "skall" på toppen, og smakte rart..
brukte ca 3 ss natreen, tok 2 ss kakao for å gjøre kbh innholdet lavere..
ble ikke noe godt, altså..og lignet ikke på bildet av din i det hele tatt!
(brukte forresten 7 ss bakemix istedenfor soyaprot)
hmm..
xeena82 sa for siden:
Ja, det er ikke godt å si hva som gikk galt. er vanskelig å forutse hvordan d blir om man erstatter ingredienser med noe annet. jeg har bare bakt kaka mi med di ingrediensene jeg har oppgitt, så jeg vet ikke... Det har gått fint hver gang jeg har bakt den...:) Men den får litt ulik konsistens avhengig av hvor mye natron man har i.. den blir mer fast jo mer man har i... Jeg liker den litt "mudcake"...så jeg har ikke så mye natreen i...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.