< Tilbake til oversikten

Karbooversikt?

Runegutt sa for siden:

Noen som har en lettpraktisk karbooversikt?
Altså, hvor mye karbo i hva.
Sps grønnt jeg spør om

JenJen sa for siden:

På forsiden her på lavkarbo.no ligger en oversikt :)

Ullabulla sa for siden:

Jeg kjøpte i sin tid "Dr. Atkins karbo-teller". Dette er en liten hendig bok som dekker det meste. Den har dekket mitt behov - kunne ikke unnvære den. Praktisk å ta meg seg.
Jeg ser at det er Pantagruel forlag AS som har utgitt den, men jeg er sikker på at den kan kjøpes/bestilles i de fleste bokhandlere. Det finnes ialt 4 små bøker i denne serien som ble laget da Midelfart begynnte å markedsføre Atkins produkter her i Norge.

Runegutt sa for siden:

Takk skjønne piker.

JenJen, jeg skjønner at jeg har vært blond. Selvfølgelig ligger det en karbotabell på dette stedet.
:o

Impulsiw sa for siden:

Bruker [url]www.diett.no[/url] jeg da..plotter inn alt der :ja:

vossajinto sa for siden:

Denne bruker eg også..

Men finner innimellom at den ikke heilt stemmer med det som blir skrevet her inne.. Så det er nok litt forskjell på målinga til dei forskjellige sidena..

Foreslår at du tar den første og bestegliiis.. Og heller bytter dersom du finner ut at den mangler produkter du liker..

supha sa for siden:

Jeg brukte diett en stund, men så kom jeg over en del feil på karboinnholdet. Så jeg måtte brått lage mange egendefinerte varer.

Ella-A sa for siden:

jeg derimot, har sett i boka, der står jo litt forskjellig, så bl.a på isbergsalat, som skulle være 1,5 tror jeg, men på plasten utenpå isberg sto noe helt annet, 3 eller 4 eller noe. Og isbergsalat er jo isbergsalat liksom?

Ella-A sa for siden:

jeg har tenkt å lage meg en egen oversikt med de tingene jeg har brukt, med de merkene jeg har brukt..tror det kan være litt lurt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.