< Tilbake til oversikten

Lavkarbo-nettbutikk (vivalowcarb)

valleygirl sa for siden:

Det ser desverre ikke ut til at de sender oversjøisk... Men man kan jo få gode ideer derfra allikevel:)

estorilskreppa sa for siden:

Jeg ser de sender til for eks sverige,har sendt de en mail på spm om de sender til Norge også,skal skrive inn her når jeg har fått svar ;) de hadde faktisk en del produkter som jeg ikke har sett hos dialife eller netrition(handler en del derfra) så håper de sender til norge og :)

da har jeg fått svar og her er det de skrev :)

Hello Sylvia:

Yes, we can ship to Norway. I have added the country to our website so you can place your order.
This is how we usually do it:
Please place your order online and we will weigh and measure the box.
I will email you with the shipping cost, and if you approve it, then we will
charge your card and ship the order.

Thanks for your interest in our products! :-)
Rossana Forzanti
Viva Low Carb
562-808-2130

så da sender ivertfall jeg inn en ordre :D

Anitra sa for siden:

Den så grei ut denne, men hos meg stoppet det når det kom til shipping. Fikk ikke opp noe alternativ.

ja fikk samme problem,har sendt ny mail til de så skriver inn når jeg får svar igjen ;)

nå har jeg fått svar,vi bare skriver i en mail og sender de bestilling sånn,så svarer de med pris og fraktkostnader før de sender varene,betal og varene blir sendt,jeg bare kopierte inn bestillingen min fra handlekurven på nettbuttiken deres i en mail.. ;)

Anitra sa for siden:

Takk, da skal jeg prøve igjen :)

karbokristina sa for siden:

Ser det er en stund siden disse innleggene er skrivd, men jeg prøver likevel.. Hvordan gikk det å bestille derfra? og hvor mye sånn ca betalte du i porto? jeg er fryktelig lite bevandra i netthandel fra utlandet... men man lærer så lenge man lever...

QueenConnie sa for siden:

jeg også er rimelig spent på det greiene der altså!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.