Jabba sa for siden:
Har forstått at det finnes Ketolysestix på apoteket...er disse noe bra? Har bestilt fra Ketolyse.no men jeg har ikke tålmodighet til å vente til de kommer i posten! Noen som vet ca pris på apoteket?
Jabba sa for siden:
Har forstått at det finnes Ketolysestix på apoteket...er disse noe bra? Har bestilt fra Ketolyse.no men jeg har ikke tålmodighet til å vente til de kommer i posten! Noen som vet ca pris på apoteket?
valleygirl sa for siden:
Ketostix til kr. 59,-
Det er noen andre også som koster 94,- (tror jeg) men de gjør akkurat det samme, så det er ingen grunn til å kjøpe dem dersom du får tak i ketostix.
solanolsen sa for siden:
Hei hvordan får du fram din weiht loss ticket på innlegget ditt?Har laga min egen ticket men vet ikke hvordan jeh skal få den over.......
Jabba sa for siden:
Takk!
valleygirl sa for siden:
du må gå til profilen din her på forumet først. så går du til www.tickerfactory.com og lager ticker, så limer du den URL'en som kommer opp der inn på rett sted i profilen din. Det står oppskrifter flere steder her på forumet også.
firren sa for siden:
Jeg streva litt med det der. Men tilslutt, så fant jeg det ut. Du laga meg en sånn Weight-loss ticker på www.tickerfactory.com
Deretter lagret jeg bildet på maskina mi, og så lasta jeg opp bildet igjen inne på kontrollpanel, endre signatur. Håper du finner ut av det!
firren sa for siden:
Eh... ser ikke ut til at jeg fiksa det likevel... rødmer
Areola sa for siden:
Du lager deg en ticker og følger instruksjonene på siden. Når du er ferdig kopierer du ALT som står i første rute. (ctrl + a, så er du sikker)
Gå så inn her på kontroll-panel, og signatur, og limer inn alt du kopierte der. Det kan ta ett minutt eller to før den dukker opp, og den vises bare i nye innlegg :)
Pearl sa for siden:
Her finner du en enkel forklaring, dersom du ikke allerede har fått det til.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.