hCon sa for siden:
Jeg lurer på om man virkelig kan spise dette brødet i ketose? Ser jo av innholdsfortegnelsen at det er greit, men det virker for godt til å være sant...
hCon sa for siden:
Jeg lurer på om man virkelig kan spise dette brødet i ketose? Ser jo av innholdsfortegnelsen at det er greit, men det virker for godt til å være sant...
SusieBlues sa for siden:
Jeg ville i allefall vært svært skeptisk til den lange listen over ingredienser og tilsetningsstoffer. Virker som et veldig "unaturlig" brød.
Og jeg kan ikke forstå hvordan de kan oppgi 1,3 g karbo pr 100.
hCon sa for siden:
Joda, jeg er også skeptisk, men jeg lurer fremdeles på om noen vet med sikkerhet om dette brødet kan spises når man går på ketolyse...
Pearl sa for siden:
Jeg ble også veldig nyskjerrig nå. Synes det er rart at karbohydrattallet er så lavt når brødet inneholder både dextrose og druesukker.
hCon sa for siden:
Da har jeg snakket med Naturbakeriet i Bergen som lager dette brødet for Baker Hansen. IKKE SPIS DET!!! DET INNEHOLDER 41.3 % KARBER! Jeg har informert Baker Hansen om brøleren de har gjort på nettsiden sin.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.