Hei folkens! Jeg er ny her, og har planer om å gå ned endel kilo. Jeg har lavt stoffskifte og har blitt anbefalt av Lindbergs opplegg skal fungere veldig bra. Jeg har begynt å trene, har holdt på i snart 5 måneder, og har blitt sterk, men kiloene er der forsatt. Har dog krympet i cm.
Problemet mitt er at jeg har endel allergier. Må holde meg helt unna/ikke spise for mye av melkeprodukter, eple, banan, druer, nøtter, tropiske frukter og ris for å nevne noe.
Er det noen her som vet hva jeg kan bytte ut disse produktene med? Synes det er så vanskelig, da de fleste oppskrifter jeg har kommet over inneholder noe av dette. Kan jo ikke leve bare på egg og salat heller ;)
Hei du! Jeg er også helt ny her på forum, du er faktisk den aller første jeg skriver til! :D Selv om jeg er ny på forum er jeg ikke helt ny innen slanking.. Så jeg kan prøve å forklare det jeg vet, hvertfall.. Så får jeg håpe at det hjelper deg litt mer på veien.
Det du har gjort disse siste 5mnd med masse trening er at du har fått mer muskler enn det du hadde, nå må du huske at muskler veier mye mer enn det fett gjør. Så du har trolig gått ned kanskje 10kg i fett og fått 10kg muskler samtidig!. Du vil da stå på samme vekta som da du startet, men du vil se 10kg tynnere ut. Skjønner? :)
Det med mat var litt vanskelig, men det som er bra er at du må holde deg unna ris, som er det mest kalbohydratfulle som finnes. Frukter er det jo heller ikke det første man skal spise i disse diettene, hvis jeg ikke husker feil? Kanskje du skal bake litt med bakemix fra lavkarbo og finne pålegg som er de rette for deg.. Samt frukt erstatning.. Har du smakt lavkalori kjele? Den er jo ganske søt..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.