og ting går strålende!
Jeg liker alle posene, er i ketose, og spiser litt av grønt vedsiden av. Og tror jeg har gått litt ned - je ghar ikke vekt i hus og har bestemt meg for at kun legen skal veie meg, det skjer etter 12 dager.
Men en ting jeg strir litt med: omgivelsene skal absolutt ha i meg mat!! Jeg har vært litt på besøk hos folk, i bursdagsselskap og sånt. Jeg har ikke vært veldig åpen på at jeg går på slankediett men har sagt at jeg er på diett av helseårsaker - som jo er sant.
Og folk skal absolutt ha i meg mat! "Passe på at jeg får i meg noe" liksom. "Litt til kan da vel ikke skade".
Hva er det for noe da?!??! De dreiv da ikke på sånn før jeg begynte med dette?
Hei og lykke til med at du har valgt en vei som kan passe for deg! Dette har vært diskutert opp og ned på dette forumet, du er ikke den eneste som sliter med det. Enten så tror ikke folk på lavkarbo og forsøker å sabotere, eller så skjønner de det ikke og i beste mening vil gi deg noe som de tror du kan spise.
Som jeg har sagt annet sted her inne: de som kjenner meg og er glad i meg, stoler på at jeg har funnet fram til noe som fungerer for meg eller i det minste lar meg få prøve det ut uten fordømming. Hva andre så måtte mene, bryr jeg meg faktisk svært lite om. Når jeg begynner å sette øynene i folk og skarre heftig på r-ene, så gir de seg som regel. :D Når alt annet feiler, prøver jeg å smile lett overbærende og si at "vi får være enige om å være uenige" og så dreie samtalen inn på noe annet.
Her i verden må man bare bestemme seg for hvilke meninger man skal ta inn over seg og hvilke man bare må la gå. Velg dine slag med omhu og lykke til!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.