< Tilbake til oversikten

Hva bør jeg kjøpe hos lavkarbopikene?

MoaMoa sa for siden:

(når de får inn igjen tortillaene sine da)
[color=purple][/color]
Har lite utvalg her jeg bor. Noe spesielt søtningsmiddel som er bra? Bruker Canderel til vanlig, finnes sikkert et bedre... ?
[color=#800080][/color]
Har dere kjent de skumbananene fra sukkerfritt? Og de andre godteriene hos lavkarbopikene? Trengte jeg skulle kjøpe inn julegodis nå, så trenger tips på hva som er godt
[color=#800080][/color]
[color=#800080][/color]

[img]http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb112&amp;pp=ZNxmk570YYNO[/img]

Elizabeth sa for siden:

Sukrin er vel det beste søtningsmidelet mener eg... Men hva du bør kjøpe der det vet eg virkelig ikke..

Bæremæ sa for siden:

sjokoladeeeeeeeeeee:p:D
dem er dyrere der enn vist du handler det i butikken da men:cool:
rema 1000 har et eget stativ med godis der i fra:p

Tulla 81 sa for siden:

Hvilken Rema 1000?

Bæremæ sa for siden:

Her jeg bor har dem iallefall det, bor i nordland så vet ikke om dem har det der nede, men man kan jo høre?
Her står det nært kassa i butikken;)

valleygirl sa for siden:

det er et helt stativ fra "Sukkerfritt" (?) på rema i arnebråtveien. Også på den store butikken på brynsenteret. Ultra?

Marri sa for siden:

Rema 1000 på Løren, ellers bruker både ICA og Ultra å ha varer fra Sukkerfritt.no

paula2angeles sa for siden:

Heter produktene lavkarbopikene?
Interresant, nå skal jeg jammen meg lete i Rema 1000:)
Sjokolade...here I come:D

Mosepjusk sa for siden:

Eget "Sukkerfritt-stativ" med sjokolade og digg på Rema 1000 Bryn!
Også en egen "stand" med syltetøy!

Iset sa for siden:

Nei, lavkarbopikene er en nettbutikk (www.lavkarbopikene.no). Jeg har bestilt endel derfra og elsker dem! Jeg kan virkelig anbefale brødmixen, og har hørt at pizzamixen også er veldig god. Samme med browniemixen. Og alt godterier, tror jeg har smakt alt de har. FANTASTISK godt!

Ella-A sa for siden:

På Rema 1000 her har de ikke eget stativ med sukkerfritt, fant ikke noe ketolyse-lignende der.. :/

Har funnet sjokolade fra sukkerfritt på ICA Maxi og på Meny her da. To sjokolader og tre typer drops på Meny og de samme typene sjokolade og colaflasker + bringebærtopper på ICA. (dropsene på meny er av typen "lavkalori A-plus" eller noe lignende. Står ihvertfall 99g kh, 99g sukkeralkoholer)

Lissy sa for siden:

Hei!

Er det ok å spise dette sukkerfrie godiset på Rimi alså? Det er jo masse karbo i det.....

Ella-A sa for siden:

Jeg jobber på rimi, og har ikke sett noe godis der som er akseptabelt nei.. Eneste jeg handler fra rimi er stor-poser med IFA :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.