(når de får inn igjen tortillaene sine da)
[color=purple][/color] Har lite utvalg her jeg bor. Noe spesielt søtningsmiddel som er bra? Bruker Canderel til vanlig, finnes sikkert et bedre... ? [color=#800080][/color] Har dere kjent de skumbananene fra sukkerfritt? Og de andre godteriene hos lavkarbopikene? Trengte jeg skulle kjøpe inn julegodis nå, så trenger tips på hva som er godt [color=#800080][/color] [color=#800080][/color]
Nei, lavkarbopikene er en nettbutikk (www.lavkarbopikene.no). Jeg har bestilt endel derfra og elsker dem! Jeg kan virkelig anbefale brødmixen, og har hørt at pizzamixen også er veldig god. Samme med browniemixen. Og alt godterier, tror jeg har smakt alt de har. FANTASTISK godt!
På Rema 1000 her har de ikke eget stativ med sukkerfritt, fant ikke noe ketolyse-lignende der.. :/
Har funnet sjokolade fra sukkerfritt på ICA Maxi og på Meny her da. To sjokolader og tre typer drops på Meny og de samme typene sjokolade og colaflasker + bringebærtopper på ICA. (dropsene på meny er av typen "lavkalori A-plus" eller noe lignende. Står ihvertfall 99g kh, 99g sukkeralkoholer)
Jeg jobber på rimi, og har ikke sett noe godis der som er akseptabelt nei.. Eneste jeg handler fra rimi er stor-poser med IFA :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.