hCon sa for siden:
www.nokadietten.no/helsesidene/karbohydrater.html
Her var det mange godbiter, gitt!
hCon sa for siden:
www.nokadietten.no/helsesidene/karbohydrater.html
Her var det mange godbiter, gitt!
Iset sa for siden:
Herregud så fjernt! Fantastisk at flere her inne har gått ned både 40, 50 og 60 kilo i rent vann. :p
Pearl sa for siden:
Jeg tror vi nærmest er halvdaue hele gjengen. Vi kan ihvertfall ikke ha mye å tenke med siden hjernen får næring av så dårlig kvalitet over lang tid. Men det er kanskje forklaringen. Hjernen min er syk, så den har ikke oppdaget hvor dårlig jeg har det på denne kosten. Det er nærmest en vrangforestilling det at jeg tror jeg er i fin form. :p
scartz sa for siden:
Var veeeldig mange "hull" i den artikkelen... F.eks at om man ikke spiser karbs, så tar kroppen av musklene.. Det ble IKKE nevnt at lavkarbo dietter krever at man tilfører MASSE proteiner, slik at kroppen KUN forbrenner fettet! Isj, jeg blir provosert når jeg leser slik... "Kun mister vekt i vann" pøh! Den første uka ja! SÅ er det god gang fettforbrenning! :D
Jeg blir så irritert når artikler som dette skal forvirre den enkelte nordmann! Er man imot lavkarbo, så er det helt greit. Men legg ivertfall alle fakta på bordet!!
Anitra sa for siden:
Dette er jo bare tull, skjønner ikke at de gidder jeg!
Veggpryd sa for siden:
Herregud, for noe vås! Fikk lyst til å be dem om å fjerne den type feilinformasjonen fra nettsiden - iallefall spørre hva slags grunnlag de for å påstå noe sånt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.