MoaMoa sa for siden:
Helst i en norsk nettbutikk, men alle tips mottas med takk.
MoaMoa sa for siden:
Helst i en norsk nettbutikk, men alle tips mottas med takk.
Gerd sa for siden:
sjekk om de har fått inn igjen hos lavkarbopikene :ja:
Jabba sa for siden:
Jeg finner ingenting hos Lavkarbopikene - hva heter de ? Prøver å søke på lefser og Tortillas men finner ikke noen ting.....
Gerd sa for siden:
Da er de nok utsolgt. Send en mail til de og spør. Det er kontaktskjema der inne :ja:
supha sa for siden:
Man kan også kjøpe det på Nordby i Sverige. Hvis man kjenner noen som bor i nærheten:D
Fungirl sa for siden:
Riktignok toll på varer over 200 kr (altså totalsummen), men dialife er så snille at de skriver lavere totalpris når de sender pakken. Noen kan selvsagt bli stoppet i tollen med da hjelper dialife deg igjen med prisoversikt :)
Mrs. Big sa for siden:
I hvilken butikk kan jeg finne dem?
Ella-A sa for siden:
Wow, fungirl! Her var det mange bra produkter! Gikk rett inn på godis jeg da. Må ha litt å variere i på lørdagene. men 1g effektiv karbohydrater, hva betyr det egentlig? har litt vanskelig for å tro at det er 1g kh på noe med sjokoladetrekk på.. :p
estorilskreppa sa for siden:
prøv noen av disse :)
Fungirl sa for siden:
Med 1 g effektive karbs, så mener de karbs som påvirker blodsukkeret ditt så du kan trygt spise det :)
De har noen drops og karameller der som er helt himmelske :)
supha sa for siden:
Lifebutikken:p
Ella-A sa for siden:
åh shait fungirl, dette er virkelig en perle-butikk, de har jo dritmye snacks som ser kjempegod ut :D Takktakk for linken :D
Stellamor sa for siden:
Jeg har kjøpt på dialife.dk.
Håper de snart får igjen på lavkarbopikene.no.
Lefsene er ihvertfall nyyydelige :D
valleygirl sa for siden:
Tenkte jeg skulle kjøpe 4 pakker tortillas (holde meg akkurat under tollgrensen på kr. 200) . Men da blir portoen kr. 196,- ???
Mer i porto enn i varer frister ikke. Har jeg misforstått?
Fungirl sa for siden:
Tror kanskje du har misforstått, men skal ikke si det sikkert.
Eg betalt 150 i porto for 5 pakker torillalefser, 2 pakker pitabrød og 4 poser med snop av forskjellig slag..
De skrev at totale verdien på pakken var 156 kr, dermed ingen toll selv om eg handlet for endel mere :)
Fungirl sa for siden:
Lavkarbopikene har ikke hatt inne siden eg begynte på kur i mai :(
Fungirl sa for siden:
Bare hyggelig og kos deg :)
Stellamor sa for siden:
Jeg betalte ca 430,- for 4 pk.
Ble jo under 200,- for lefsene, men med porto og det at danskekrona er mer verdt, så ble det såpass mye.
Men; jeg syns det absolutt er verdt det :)
valleygirl sa for siden:
da var det jo veldig stor forskjell på porto fra en bestilling til en annen. Tar kanskje sjansen allikevel, hvis det på et tidspunkt står mellom tortilla eller overgivelse...:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.