elinej sa for siden:
Wellex får kroppen til å kvitte seg meg karbohydrater, kan man bruke pillene mens man går på atkinsdietten?:confused:
elinej sa for siden:
Wellex får kroppen til å kvitte seg meg karbohydrater, kan man bruke pillene mens man går på atkinsdietten?:confused:
Summer sa for siden:
Jeg ville heller spart de pengene og spist det antall karbohydrater som er anbefalt. Dietten skal jo balansere kroppen din, og gjøre noe med de kjemiske prosessene i kroppen, og da synes jeg det blir litt feil og ganske dumt å klusse til systemet ditt samtidig som du prøver å skape balanse...
Nille sa for siden:
Hei Eline ! :D
Signerer på det Lise sier. Wellex er bortkastede penger om du går på Atkins (og ellers og - spør du meg !). Selve dietten gjør jobben mange ganger bedre enn Wellex noen gang kan.
Så vidt jeg husker sier Wellex at du må være tålmodig å ikke regne med å ta av mer enn 0.5 kg pr mnd ?? Til og med JEG tok raskere av med Atkins og holder det av med ny livsstil. De jeg kjenner som har prøvd pillene har enten ikke tatt av i det hele tatt eller lagt på seg alt igjen med en gang de sluttet med pillene. SÅ istedenfor å ta piller resten av livet er det bedre å legge om kostholdet.
Det finnes ingen mirakelpille som gjør oss varig slanke. Hadde det vært en slik ville det bare vært EN pille på markedet. Det eneste som hjelper er trening/aktivitet og kosthold. For de med medisinske (fysiske og/eller psykiske problemer, - eller stoffskifte etc) problemer må selvfølgelig disse tas hånd om også, -men Wellex er ikke en slik pille.
Når alt det er sagt, - det er selvfølgelig ditt valg hva du vil bruke dine penger på, - men siden du spør....:p
Lykke til på Atkins !!:)
magdalena sa for siden:
Jeg har nå aldri hørt at de skal få kroppen til å kvitte seg med karbohydrater...:confused: Men jeg som mange andre i desperasjon har prøvd piller,men det er bare humbug,og funker ikke.Den som i såfall hadde klart å lage en sådan pille hadde vært styrtrik..
Karin sa for siden:
Støtter alt det ovennevnte. Piller kan ikke gjøre det. Det er bare du selv som kan gjøre det.
Og det kan du faktisk!!
Så hva pokker skal du med piller da, da???
zimbapus sa for siden:
Har prøvd wellex. Funket overhode ikke for meg. Det eneste som har funket er Atkinson som jeg fikk på for 3 år siden. Er nå på ketelysekuren, mye enklere å følge og kan anbefales på det sterkeste!
Hilsen Zimbapus
Photobscura sa for siden:
Jeg MÅ bare få lov til å si; Han het Atkins, ikke AtkinsON ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.