Whale sa for siden:
Er nå i min 2. uke i introduksjonsfasen/ Atkins- dieten. Går ofte på do og har ls mage. Har andre noen tilsvarende erfaringer, og hvor lenge kan man evt. forvente at det varer? Blir litt bekymra mtp næringsopptak...
Whale sa for siden:
Er nå i min 2. uke i introduksjonsfasen/ Atkins- dieten. Går ofte på do og har ls mage. Har andre noen tilsvarende erfaringer, og hvor lenge kan man evt. forvente at det varer? Blir litt bekymra mtp næringsopptak...
Gracella sa for siden:
Etter hva jeg har skjønt, så vil det gå over. Man spiser renere mat og kroppen nyttiggjør seg av mer av maten man spiser= det kommer mindre ut.
Hvis du fremdeles mener at du er forstoppet, så kan du prøve å spise mere fett, ta noe lakserende eller søke litt mer inne på forumet. Husker ikke alle gode råd mot treg mage, men det er nok flere tråder om det.
Kitt sa for siden:
Æhhh, det var vel snakk om løs mage denne gangen........;)
Det går over det også!
Er bare litt uvant mat for magen, men det stabiliserer seg etter hvert. Er gjerne fett og grønnsaker som har skylden, så kutt gjerne litt ned på fett og øk så gradvis igjen!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.