Nå har jeg smakt ketolyse wiener, middags-, og grillpølse og jeg kan sterkt anbefale de til de som er litt skeptisk. De til min overraskelse veldig gode, og står slett ikke tilbake for vanlige pølser. Er nesten så jeg begynner å lure på hvorfor ikke alle pølser er laget på denne måten. Det er jo faktisk mye sunnere...
Jeg kjøper mine ketolyseprodukter på Meny Høyda i Rygge kommune (på grensen til Moss)
Ja de er kanon god!! Har kjøpt på samme sted som deg. Der hadde de ALT både av bøker, kosttilskudd og pølser. Gleder meg til julepølsen kommer i butikken! :D
Jeg fant ikke disse pølsene på meny, ligger de sammen med de andre pølsene? Jeg har derimot funnet sjokolade fra sukkerfritt og drops som er godtatt (husker ikke hva de heter, men 99g karbo med 99g sukkeralko ihvertfall) og bøkene, dvd, tablettene, stixen, soyaproteinet og bakemixen :) Veldig fornøyd med det! Men vært fint å funnet pølsene også, så jeg kan variere litt på middagen.. :p
Pølsene produseres av MENY , Stoa i Arendal. Det er en stor forretning med egen pølsemaker.
MENY selger pølsene videre til andre MENY-butikker.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Tips: Gå til en Meny der du bor(håper du har da hihi) å be dem bestille inn ;-)
Det gjorde jeg her i Drammen og 8-10 dager senere hadde de fått inn maaasse pølser, grill - wienere og knakk .. kjøpte opp en del, de har både lang holdbarhetsdato og fine å ha porsjonert i frysern :)
Syntes de er llaaaanggt bedre enn Gilde pølser etc :)
Sorry fikk ikke med meg det spørsmålet.
Meny på Brakerøya - ved CC..
Jeg var der på fredag å kjøpte knakk og wienere pølser, da hadde de akkurat fått inn. Var det du som hadde bestilt? For de sa "ja nå kom bestillingen inn i dag" men jeg hadde ikke bestilt noe - men ble glad for at de hadde for var pølse sjuk :P
Bestilte i samme slengen 5 pakker julepølser og 5 pakker wienere - er digg å ha i frysern :)
Hei kokopeli,
Nei, det var nok ikke meg som hadde lagt inn bestilling... tenkte det var greit at i alle fall en av Meny butikkene i Drammen har varene og CC er jo en grei plass å handle. Jeg har sendt e-post til Meny men de har ennå ikke greid å spore opp hvilken av butikkene i Drammen som har tatt inn varene. I og med at ketolysepølsene står på frivillig utvalg lista så har Meny sendt en mail til leverandøren, men ikke fått noen tilbakemelding ennå. Uansett så var du kjappere enn MENY, he he...
Men nå blir det vel en svipptur innom CC i morra - pølser til midda'n...
Tusen takk for tispet! Jeg får nemlig kun tak i grillpølsene på meny her en sjelden gang... Og det er kjip å dra dit med håp hver uke, for bare å bli skuffet igjen. Tror faktisk jeg skal kjøre meg en tur til Moss før treninga i dag :D
ultra lade i tr.heim har ketolysepølser=) pluss ketolyseprodukter
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.