Bæremæ sa for siden:
Lurer på om jeg har gått ned lite eller mye i forhold til andre..
(jada vet dette er veldig forskjellig osv, mene r så nyskjerrig:p)
Har nå gått ned 7,5 kg...
Bæremæ sa for siden:
Lurer på om jeg har gått ned lite eller mye i forhold til andre..
(jada vet dette er veldig forskjellig osv, mene r så nyskjerrig:p)
Har nå gått ned 7,5 kg...
Håpefull sa for siden:
Jeg gikk ned 5kg de 4 første ukene.... Syns selv det er litt lite, hører jo om de som går ned mer, men jeg er bare glad for at det går nedover :) Lykke til videre:)
Torkil sa for siden:
Hei
Dette vil variere veldig mye. Menn og de som veier allermest har normalt støst vekttap. Det forsvinner et par liter vann i starten før fettet forbrennes. Uansett opplever mange de store vekttap i starten som en skikkelig motivator.
Lykke til videre
Torkil:)
Anitra sa for siden:
Jeg gikk vel ned 4 kg, akkurat passe for meg, jeg har ingen hast :)Har som mål å vøre ferdig til sommeren, og vil ikke fyke ned for fort heller.
Bæremæ sa for siden:
Gjett om det er, blir bare mer og mer moro for hver dag jeg går på vekta, gleder meg nesten til å stå opp bare for å hoppe på den;)
Har per i dag ikke opplevd at den har gått opp, bare nedover:)
Ojala sa for siden:
Hvor "slavisk" følger dere opplegget når dere klarer å gå ned som dette? Veier dere alt og har full kontroll hele tiden?? Jeg er ikke så flink til å veie ting, men spiser kun "lovlig" mat, og jeg har ikke gått ned noe som helst på i overkant av 2 uker. Kjenner det er litt umotiverende... Men kjempe gratulerer til alle dere som får det til!! Stolt av dere!!!
Tundeh sa for siden:
Hei, eg gikk ned 7kg første 2 ukene.
Men så gikk det ganske tregt frem til idag. Men man får aldri gi opp :)
Elizabeth sa for siden:
Eg veier alt eg spiser ja.
Fungirl sa for siden:
Gikk ned litt over 4 kg de første 4 ukene, har tatt av 20,5 kg på 18 uker og følger kuren slavisk. Veier alt :) Altså det som inneholder karbs...
achillea sa for siden:
De første 4 ukene tok jeg av 4.2 kg. Ikke så mye, men jeg regner med at det er p.g.a. jeg ikke har så mange kilo igjen før jeg er normalvektig, samt at jeg allerede hadde tatt av 22 kg før jeg begynte på ketolysekuren.
Har ikke veiet noen ting av maten, men det har blitt litt prøving og feiling.
Sesti sa for siden:
Gikk vel ned ca 3.5 kg de første fire ukene..
Uansett hvor flink jeg er, er nedgangen minimal. Men minker en del i cm, så jeg gir ikke opp:)
Så får vekta bare være teit og nekte å gå nedover..
Bæremæ sa for siden:
følger den ikke "slavisk" men spiser ikke annen mat enn det som er "lov"..
spiser ALT for mye sukkerfri sjokolade (fy dere ketolysedamer som tipsa on Anthon Berg sukkerfri;)) og det blir nok en del light brus og litt for lite vann:confused:
Har mista matlysten og føler meg dårlig drikker jeg mye vann, nå etter jeg begynte å jobbe igjen (etter fødselspermisjon) går det i ett og jeg føler ikke jeg rekker å spise så mye...
Stellamor sa for siden:
Gått på kuren snart i 4 uker nå og har gått ned 7 kg :D
anneca sa for siden:
6 kg tror jeg det var.
Donna sa for siden:
4 kg her
mamma87 sa for siden:
6,4 kg på 4 uker
KetoKay sa for siden:
5,8 på 4 uker :))
Pearl sa for siden:
2 kilo her. :)
Karenina sa for siden:
7,8 første fire ukene:)
paula2angeles sa for siden:
Så flinke alle dere er:d
Areola sa for siden:
4,9!
Jabba sa for siden:
Helt utrolig egentlig!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.