Dette er ikke en fleip, men har noen gått ned opptil flere cm på leggene??
Jeg bruker str 42 i sko(er 180 cm høy også da:)) og sliter litt med å finne fine sko. I dag så jeg DE kjempelekre støvlettene, akkurat slike jeg har vært på utkikk etter...men det mangler 2-3 cm på å få igjen glidelåsen:eek:
Og jeg bare mååå få på meg de støvlettene.
Vil det være realistisk tro å håpe på at jeg mister en 2-3 cm rundt leggene, hvor mange kilo er det til tro?
Jeg går på ketolysekuren, og har gått ned 9 kilo til nå. Vil jeg merke det på leggene med en 5-6 kilo til tro?
Som sagt dette er ikke fleip, vil ha de støvlettene:-)
Veit ikkje kor mange kg det er snakk om, men eg har minka rundt leggane...
Har gått ned 12 kg og støvlettane mine(som eg kjøpte i fjor) heng og sleng rundt leggen no....
Det er håp!!!!
Går ann å blokke ut skoen i leggen og... spør på skobutikken, dei hjelper deg med det...
Jupp, det går veldig godt an :D Jeg har mistet 4 cm rundt hver legg (og jeg har gått ned minst 1 størrelse i sko, men hvordan det er mulig aner jeg ikke! Trodde ikke foten var feit liksom :o)..
Fikk et tips om å bruke ei flaske med varmt vann i for å blokke ut og tilpasse sko som ikke satt helt perfekt. Om det virker vet jeg ikke, men det var det skodama anbefalte ;)
Jeg har gått ned 11 kilo og har dæven meg ikke gått ned en cm rundt leggene :mad: Skulle også så gjerne hatt nye støvletter.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.