Håpefull sa for siden:
Hvor viktige er kosttilskuddet til ketolysekuren??? Jeg har ikke spist de enda, lurer på om jeg må ha dem eller om det går bra ute? (Er litt blakk for tiden) Hvilke er viktigst i så fall?
Håpefull sa for siden:
Hvor viktige er kosttilskuddet til ketolysekuren??? Jeg har ikke spist de enda, lurer på om jeg må ha dem eller om det går bra ute? (Er litt blakk for tiden) Hvilke er viktigst i så fall?
Elizabeth sa for siden:
Du kan jo lese litt her. :)
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15298
Evah sa for siden:
Men holder det med vanlige multivitaminer?
Elizabeth sa for siden:
Har lest en tråd der Torkil mener det ikke gjør det siden det er ganske my du ikke får i deg igjennom kosten og om du skal kjøpe alt dette kan det for bli både kronglete og dyrere. Ketolysetabelettene er jo skreddersydd for denne kosten og SÅ dyr er de no ikke. Eg ville vertfall ikke gamblet med å bare ta multivitamin...
Anitra sa for siden:
For meg er de alfa og omega, de demper søtsuget, gir meg ekstra energi og sørger for at jeg går ned. Tar jeg de ikke står vekta mere stille, og jeg blir trøttere.
Elizabeth sa for siden:
Ja eg og synes de er helt supre! Og eg har på alarm på mobilen for ikke å glemme å ta de. Da er det ikke noe problem. Og om mann går inn på forhandlere (vet vertfall det står på www.ketolyse.no/ ) så kan mann se om det er noen i nærheten som har produktene sånn at mann sparer frakten. Eg var i Moss og kjøpte no i helgen.
Håpefull sa for siden:
Hvilke burde jeg kjøpe? Trenger jeg alle? Eller er det noen som er mer viktige enn andre?
Gerd sa for siden:
Du trenger alle.
De er skreddersydd for en ketose-diett som ketolysekuren. Dette for å forhindre mangler.
Håpefull sa for siden:
Huff, det blir dyrt jo :(
Gerd sa for siden:
Viss du skal kjøpe tilsvarende på helsekost blir det mye dyrere, så det er billigst med ketolysetablettene.
1 boks tilsvarer 7 uker :ja:
Og det er en invistering i helsa også :ja:
Elizabeth sa for siden:
Kunne ikke vert mer enig med Gerd! :ja:
Håpefull sa for siden:
hehe :) for øyeblikket tar jeg ingen tilskudd....kan tablettene virkelig hjelpe til med vektnegangen?
Elizabeth sa for siden:
ja det gjør de. Har du boken? Det står en del i den.
Håpefull sa for siden:
Hm...Jeg får bare vrenge pengeboka:p
Magnesium, selen+sink+vitaminer, krom+kalium+kalsium? Det er alle jeg trenger?
Gerd sa for siden:
:ja:
Håpefull sa for siden:
Takk Gerd :)
Nesten 400kr, men er vel verdt det;)
Gerd sa for siden:
Verdt det ja :ja:
Og 400: 7 uker = ca 57 kr. uka... Ikke ille det altså :)
Håpefull sa for siden:
Da var det bestilt :D Håper jeg kan få litt mer energi også :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.