< Tilbake til oversikten

Ny her

Tussetrollet sa for siden:

Heia er ei jente på 36 år, starta på ketolysekuren tirsdag (28.10). Det er første gang jeg prøver en kur uten karbo. Håper dette går bra, har ihvertfall godt over all forventning til nå. Ønsker alle lykke til med kampen mot kiloene..:)

Gerd sa for siden:

Heisann, velkommen og lykke til :heia:

Minimun 15 karbo på ketolysekuren :)

Takk for det. Prøver å få i meg 15-20 karb, men syns det er litt vanskelig å regne ut.:)

Gerd sa for siden:

Det blir en vane etterhvert.:ja: Når du har veid og telt ei stund, setter det seg i fingrene og det blir lettere å ta på feelingen :)
[color=#006400][/color]
Beste tipset jeg kan gi er noe Karbosara tipsa om: Vei opp en boks med assorterte grønnsaker tilsvarende 10-12 karber. Bruk den utover dagen :ja:

Takk for tipset. :) Er veldig motivert til dette, vil derfor gjøre det riktig..:D

Torkil sa for siden:

Hei
Bruk oppskriftene i "Slank med ketolysekuren" de første dagene-et par uker- da vet du innholdet av karbohydrat i maten og trenger ikke regne på det. Siden lærer du fort hva du kan og ikke kan spise.
De allerfleste slutter å beregne karbohydratene i løpet av de første to uker.

Lykke til
Torkil :)

Takk for tipset, lager mat ifra boken nå. Dette går strålende.. :)

3,8 kg første uken. SÅ GLAAAD!!!!! :D:D:)

mamma87 sa for siden:

Gratulerer!!!:)

Elizabeth sa for siden:

Kjempe masse grattis!!! Du har vert super flink!

Takker for det, dette forumet er fantastisk motiverende.:D:D Men er veldig fornøyd med min egen innsats og..:);)

Anitra sa for siden:

Velkommen til ditt nye liv :) Og gratulerer med en flott første uke :)

Tusen takk for det!! :)

lettereliv sa for siden:

Sååå flink du er tussetrollet:D Stå på:o)

Tusen takk lettereliv, i likemåte..:)

lettereliv sa for siden:

takk =) når er din veiedag? Jeg tenkte å lage en tråd for alle oss som har begynt med ketolyse i oktober, så vi kan ha veiedager sammen og følge med på hverandre:) Litt ekstra motivasjon det!

Jeg har veiedag på tirsdag. :) Alltid greit med litt ekstra motivasjon.:)

November009 sa for siden:

Hei, jeg er en 18 år gammel jente som har bestemt meg at det er på tide å gjøre noe med vekta.
Er 1.57 høy og veier 62 kilo men vil ned til 50 så må ned 12 kilo.

Har ingen peiling på hvordan jeg skal begynne:S
Hvordan begynte dere med planlegging og annet?

Pearl sa for siden:

Gratulerer med en god ketolysestart. :)

valleygirl sa for siden:

Du bør lese de forumene som beskriver de forskjellige filosofiene. Jeg vet ikke hva som passer for deg, generelt lavkarbo eller en diett som setter deg i ketose. Les deg opp litt her inne og eventuelt lån anbefalte bøker på biblioteket. Jeg selv går på Atkins, ikke ketolysekuren, men oppfatter det å være ganske likt på mange måter. Jeg har så mye å ta av at jeg ligger veldig lavt i antall karbohydrater, for jeg må være i ketose. Ikke bare for vekttapet sin del, men fordi det gjør meg godt på så mange andre måter også. Det stresser meg å spise magert/høykarbo, mens med ketose "senker freden seg" :) Uansett, det er mange ketolysekjennere her inne, så lykke til med bruk av forumet og en ny livsstil!

Heisann! Helt enig med Valleygirl, les masse rundt på forumet her for å finne ut hva som passer de best. Det gjorde jeg også, fant da ut at ketolysekuren hva det rette for meg( og det går kjempebra).:):)

Uansett så ønsker jeg deg lykke til med nytt kosthold!!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.