< Tilbake til oversikten

Hva med en klesbyttetråd?

tonetrollet sa for siden:

Vi vokser forhåpentligvis (om enn i sneglefart om dagen) ut av stadig flere klær. Det slo meg bare; kanskje noen andre kan ha bruk for de klærne i en periode? Lommeboka mi er hvertfall ikke feit nok til å kjøpe nytt hele tiden, særlig ikke når jeg bare er underveis. Først når jeg når endelig målvekt skal det skikkelig shoppes.

Er det flere som synes det er en god idé? Gi bort? Eller selge? Mottaker betaler porto...

Hannehk sa for siden:

Høres ut som en god ide! Jeg er heller ikke stinn i gryn nå før jul, og dersom noen kan bruke alle disse klærne jeg har liggende så er det supert!

nattfrue sa for siden:

God idé, men kanskje administratorene kan opprette det som et eget underforum? Jeg tenker bare at hvis det kun skal være én tråd, kan den bli veldig lang og forvirrende. Kanskje bedre med én tråd per salg/bytte, og alle samlet på ett sted, så kan man enkelt markere når noe er solgt/byttet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.