< Tilbake til oversikten

Litt hjelp?

Elizabeth sa for siden:

Hei sitter her og lurer litt.. Er det sånn at mann bør få i seg opp i mot 15 karbohydrater pr dag eller bør eg ligge på minst mulig? Eg spiser ca 8-10 gram pr dag, men føler at eg ikke spiser nok grønsaker og om eg har forstått rett så kan det gjøre at vektnedgangen stopper. Eg spiser meg mett, men får alikevell alt for lite protein og tror eg spiser for lite grønsaker. Har bestillt proteinpulver for å få nok av det vertfall. Vet eg drikker nok for eg bruker 1/5 liter glass og da er det lett å holde styr på det. :) Blir kjempe mett av alt vannet også!

Noen som har noen råd til meg? :D

Torkil sa for siden:

Hei
Man bør ligge rundt 15 gram fordi man MÅ sppise varierte grønnsaker / blandet salat hver dag. Og da kommer man opp i 15 gram. Protein får man sjeldent for lite av. Snarere tvert imot. Så ikke bekymre deg om proteininntaket. Bruk proteinpulveret til pizzabunn, brøderstatning, lapper etc.
Lykke til
Torkil :)

Gerd sa for siden:

Ikke vitsen å spise under 15 karber dagen. Kroppen trenger alle vitaminer og mineraler fra grønnsakene for å fungere og forbrenne optimalt. :)
Du har boka?
[color=darkgreen][/color]
Jeg har ikke regna på anna enn karber da jeg gikk kuren. Fett og proteiner "gikk av seg selv" Proteiner får du fra både kjøtt, fisk, ost, egg.....osv...

Elizabeth sa for siden:

Ja eg har boken og synes dette er kjempe morro.
Tusen takk for svar!! da skal eg ikke være så forsiktig mer. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.