< Tilbake til oversikten

Hadde liten tro på kuren før jeg starta, men nå ...

Bæremæ sa for siden:

har jeg VIRKELIG troen på dette:)
har ikke klart å holdt meg HELT i skjinnet men alikevel er over 5 kg borte på 3 uker, er overlykkelig, selv om jeg har en lang vei før et endelige målet er i boks...

Tusen takk for tips og råd her inne, godt å ha noen å snakke om dette temaet med:)

Torkil sa for siden:

Hei
Vi som har forsøkt diverse slankekurer uten større held, er naturlig skaptiske til enda en kur, slik var det også for meg da jeg forsøkte ketolysekuren for første gang. Jeg husker stadig min skepsis da jeg startet første dag med egg og bacon til frokost. Helt naturstridig, men så opplever man jo at det virker godt og at man har det bedre enn på de fleste andre slankemetoder og da blir alt så mye lettere.

Lykke til
Torkil :)

Trudeh sa for siden:

Hei Torkil!

Jeg skal bare slenge meg på denne tråden å si: Jeg var veeeldig skeptisk til denne kuren...alt fettet, masse god mat og som du sier det er både naturstridig og rart for oss som har prøvd andre kurer.
Jeg ser etter 2 1/2 uke at vekta går ned, jeg krymper i cm MEN ikke bare det. Jeg har i tillegg fått:

-treningsglede(har jeg aldri kjent noe til...)
-mye mer overskudd
-Masse energi
-Sover godt
-null søtbehov
-jevnere blodsukker
-Lettere til sinns
-Leddplager/stivhet i kroppen er borte
-Aldri skrubbsulten
-Arbeidslysten og -glede er kommet snikende tilbake
-parforholdet blomstrer
-omgivelsene mine sier jeg ser utrolig frisk og opplagt ut
-lyst og pågangsmot til å endre kosthold/livsstil

SÅ, jeg må bare beklage min fordomsfullhet og vise min takknemmlighet for at jeg "fant" denne kuren. Jeg rett og slett gruer meg til den dagen jeg "må" starte med vedlikhold. Dette funker bare såååå godt for kroppen min.:D
Det og endelig kjenne at kroppen fungerer godt med det man gir den av mat-utrolig god følelse. For det er i grunnen det som har vært problemet tidligere....jeg har gitt kroppen min mat den ikke har villet ha/fungere på, men jeg har oversett konsekvensene av det.Kroppen ville rett og slett ikke fungere og jeg ble delvis deprimert av det, og skjønte ikke hvordan jeg skulle endre på det.
Så takk så masse, dette er en fantastisk kur som hjelper "hele meg" til å funger mye bedre.:)

solsikke sa for siden:

Signerer Trudeh;)

Elizabeth sa for siden:

signerer Trudeh eg også! Super kur!

MorStine sa for siden:

Kan bare føye meg inn i signeringsrekken her, jeg har fått ett nytt liv, har nå levd på ketolyse og generell lavkarbo i halvannet år, og jeg stortrives med det. Det morsomme er jo at store deler av familie, venner og kollegaer har blitt nysgjerrige og begynt med enten ketolyse eller lavkabo...

Bæremæ sa for siden:

Det går fotsatt bare nedover, dette er jo moro=P
Gleder meg til å stå opp om morgenene og veie=)

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg blir alltid så fornøyd når det fokuseres på alle de andre fordelene ved ketolysekuren og ikke bare vekttapet.
Og så er det jo en kjentt sak at kuren er smitsom :D

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Bæremæ sa for siden:

Torkil:
Vet du sånn ca hvor mange som går på denne kuren?
tenker siden du har hatt en del kurs og selger via nettet at du kansje vet sånn ca...
Her jeg bor er det ikke store plassen, jeg jobber i dagligvarebutikk, og der er ikke vanskelig å se på handlinga til folk hvem som går på ketolyse:D og det begynner å bli en del:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.