< Tilbake til oversikten

Helt ny her!

Håpefull sa for siden:

Hei alle sammen!!!!
Jeg er helt ny her, har lest litt i ketolyseboken.. Søsteren min har skrytt veldig av ketolysekuren og sier hun har rast ned i vekt. Hvor mye er vanlig å gå ned de 3 første ukene?
Ble medlem her i dag for at jeg håper jeg kan hente motivasjon her. Samboeren min vil ikke være med å prøve ketolyse, så jeg føler meg litt alene av og til... Jeg vil virkelig gå ned i vekt!!! Lagt på meg 15 kg siste året:(
Håper jeg kan bli kjent med dere her inne ;)

Foresten liten ting jeg lurte på, cola zero går det greit å drikke?

Klem fra håpefull jente :p

solsikke sa for siden:

Hei på deg, og velkommen hit.
Jeg kan bare bekrefte det søstren din har sagt, og er selv kjempefornøyd med ketolyse.
Når det gjelder cola zero, sies det at en bør unngå søtstoff i starten, da det kan virke hemmende og gi trang til mer søtstoff..
Personlig så har jeg drukket cola zero og pepsi max hele tiden selv, uten å ha hatt noen form for vekthemming, så her må du nok prøve deg frem.
Vil vertfall ønske deg lykke til, og de 15 kg kommer nok til å forsvinne etterhvert:)
Klem

Håpefull sa for siden:

Jeg har litt mange spørsmål nå til å begynne med... Til frokost prøver jeg å spise brøderstatning, har laga pinnebrød med cottage cheese, men begynner å bli litt lei av det. Noen som har en annen type brød de er fornøyd med? :)
Hvor mange måltider bruker dere å spise om dagen? Trenger man ikke tenke på å opprettholde forbrendingen å ikke spise alt for skjeldent?

solsikke sa for siden:

Du skal spise når du er sulten selv, og spise deg passe mett. Pass på å innta nok fett, slik at du holder deg mett lengst mulig.
Jeg pleier å spise mellom 2 og 4 måltider pr dag, alt etter som.
Jeg anbefaler deg å lage oopsie-roll..er veldig gode, og kan fryses ned, og raske og tine.tar kort til å lage også..ellers ligger det mange gode oppskrifter på forumet, så je vil anbefale deg å bruke litt tid å titte der...

Gerd sa for siden:

Velkommen hit og lykke til :heia:
Følg boka godt i starten, lær deg filosofien :ja:
[color=darkgreen][/color]
Ellers er det kjempemasse oppskrifter på forumet.
Variasjon er viktig.
Nok fett, nok vann :)
Spis når du er sulten, spis deg passe mett :ja:
[color=darkgreen][/color]
Jeg personlig er sukkeravhengig, så jeg er ytterst forsiktig med å bruke søtstoff, da jeg bare vil ha mer.... :cool:

Håpefull sa for siden:

Tusen takk for gode tips! Skal virkelig prøve å ligge unna søtstoff:o
Har nettopp vært forkjøla, da var det virkelig vanskelig å vite hvilke halspastiller jeg kunne spise. Avhengig av det når jeg er syk.
Dere er veldig flinke her inne!!!

Kitt sa for siden:

Hei og velkommen! Her kan du søke opp det du lurer på eller spørre i vei!:)

På apoteket har de en serie drops av merket Fribol. De er helt trygge å spise i moderate mengder. Finnes i mange smaker, også en hals/hoste- variant!

Håpefull sa for siden:

Jeg finner ikke oppskriften på oopsie-roll:confused:
Har vel ikke kommet helt inn i hvordan søkemotoren her fungerer. Noen som kan hjelpe?

takk,takk :rolleyes:

Vibeke-67 sa for siden:

Hei håpefull, velkommen hit og lykke til!
Hvis du av og til føler deg litt alene med dette, er dette forumet gull verdt. Mange andre i samme situasjon. :heia:

LilleM0r sa for siden:

Det kan jeg underskrive på - jeg er blitt "forumman"!! Jeg leser og leser, lærer mer og mer, skriver ikke så mye enda - men jeg kommer meg.
Det virker også som mange av dere her inne har knyttet veldig nære bånd, gleder meg til jeg gjør det:)

Lykke til og velkommen, jeg heier også på deg:):)

Håpefull sa for siden:

Dere er så snille å greie! Er veldig glad for at jeg har registrert meg her. Tror virkelig det kan være til hjelp, jeg jobber enda med viljestyrken min...Er ikke så lett med alle de rundt meg som spiser akkurat det de har lyst til.
På jobben er jeg virkelig ndt til å være flink! Er så mange som har med kaker, is osv.... Også ser de på meg og lurer på hvorfor jeg ikke spiser..Men jeg skal holde ut! Dere alle hjelper meg å være fink;)
klem

Kitt sa for siden:

Det er jo det som er så genialt med dette forumet!:D
Her er alle i samme båt(på en eller annen måte) og ingen ser rart på deg eller blir sur eller.....
Hit kan man komme med sorger og gleder angående vekt og det er alltid noen som hjelper eller trøster eller har opplevd det samme eller.....
Ingen spørsmål er for dumme og noen svarer alltid på det man spør om!

Dette er et godt sted å være!:D

Håpefull sa for siden:

Helt enig!:)
Jeg er så spent, har min 3. veiedag i morgen..Håper jeg har gått ned litt så jeg får motivasjon! Vært i ketose i 3 uker nå. Men har ikke fått trimmet noe enda, vært syk og ikke orket pga veldig dårlig vær:rolleyes:
Bruker noen av dere å ha noen "fridager" innimellom? Er litt stolt over meg selv, ikke spist en smule snop på 3 uker. Før det var det alltid ett eller annet nesten hver dag:eek:
Begynt å bli gla i dere her inne allerede! Vi må stå sammen :)
Klem til dere alle;)

solsikke sa for siden:

Lykke til med veiedag i morgen:)
Du må holde oss oppdatert!!
Klem til deg fra meg;)

Ella-A sa for siden:

Hei! Jeg er også helt ny, og vet ikke helt om jeg skal velge sputh beach eller den her ketolyse, problemet mitt er at jeg ikke spiser kjøtt, fordi jeg ikke klarer tanken på det. hadde jeg klart det hadde jeg gjort det. Når jeg smaker kylling eller annet kjøtt brekker jeg meg og spyr opp all maten jeg har spist. derfor vil jeg ikke ha noe "du må spise kjøtt,bla,bla,bla" bare helt enkelt, går det an å bruke denne dietten når jeg ikke spiser reker, krabbe, kylling, biff osv? :rolleyes:

Antoinette6 sa for siden:

For en hyggeliog tone du har, Håpefull ! Velkommen !

Skippy sa for siden:

Hei og velkommen. Du får kikke litt rundt her i forumet og se, der er flere måter å tape vekt på. Torkil som har laget ketolysekuren sier at det kan være vanskelig å gjennomføre denne typen kur for vegetarianere. Kikk litt i oppskriftene og se om du liker oppskriftene.

Skippy sa for siden:

Lykke til, er veldig godt å være her. Både trøst, hjelp og jubel å få her. Stå på!:4klover:

Håpefull sa for siden:

Hm...Nesten ikke gått ned noe denne uka:(
Må innrømme at jeg ble skuffet. Hvor mye gikk dere ned først 3 ukene? hvor mye er vanlig å gå ned på ei uke?
Jeg drikker mye vann, har holdt meg unna kunstig søtstoff og mye salt. Fått i meg en god del fett, tror det er nok. Spiser også til jeg er passe mett...

Noen av dere som av og til tar en planlagt "sprekk"? en dags pause liksom?

Gro Anita sa for siden:

Hei!
Velkommen!!! Jeg er også ganske ny her... Begynte på kuren 25 september, og har til nå gått ned 8 kg. Er fornøyd med det, men har mange kilo igjen. Så vi kan gå denne løypa sammen...
Jeg har ikke hatt noen sprekker enda, og lurer også på om det er noen som har hatt det?
Jeg skal feire 1 års dagen til sønnen min om to dager, og har sååå lyst til å sprekke litt da og spise et kakestykke og en pølse. Men tar det da 4 dager før jeg er tilbake i ketose??? Og begynner å miste vekt igjen??
Jeg MÅ ned 16 kg til før neste graviditet, og jeg har ikke lyst til å miste nesten en uke vektap. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?????

Håpefull sa for siden:

Hei,hei!:)
Søsteren min og jeg skulle i bursdag til tantebarnet vårt som fylte 8. Da hadde jeg holdt på i bare 4 dager, og var livredd for å sprekke.
Søsteren min var da så snill at hun bakte ei lavkarbo mandelkake med solkrem og vi tok med oss et stykke hver i bursdagen. Oppskrifta finner du her: lavkarbo.blogg.no/1200440003_ziggys_mandelkake_med.html
PS: den var bedre dagen etterpå, pass på å ikke bruke for mye sukrin.

Ella-A sa for siden:

Takk for svaret Skippy, har bestilt startpakken på ketolyse.no, så får vi se når jeg får den da. skal ihvertfall gjøre et forsøk. Har gått ned 17kg før, bare på trening og spise sunt,uten å tenke noe mer over det, men nå har jeg vært på dette stadiet i ett år, så må kanskje få fart på forbrenningen. Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får pakken? Tenkte å lage samme oppskrifter, bare uten kjøtt :) Også er det jo en del salater og sånn uten kjøtt da ;)

Håpefull sa for siden:

Huff! Er jo kake på jobb hver dag nå, er på jobb nå og de andre sitter å gomler kake...Må virkelig leite etter viljestyrken min!!

Håpefull sa for siden:

He,he! Tusen takk.... Fatter ikke hvorfor folk ikke kan godta det at noen ikke vil spise kaker. I dag har jeg fått høre atr lavkarbo bare er tull, at man skal spise hver 2. time osv... irriterende, men det gjør faktisk slik at jeg har enda mer lyst å klare dette:D

Bare et lite hypotetisk spørsmål:)
Hva skjer om man har en liten sprekk en dag? Tar det lang tid før man kommer seg i ketose igjen? Ødelegger det mye? Jeg skal være flink!!!! Bare lurer;)

Gracella sa for siden:

Hvor lang tid det tar før man kommer i ketose er individuelt, men de flestes erfaring, er at det tar lengre og lengre tid hver gang du har en "sprekk".

Det er ikke lurt å "unne" seg en sprekk i ny og ne, og i alle fall ikke en gang i uken! Da bør du heller gå på lavkarbo eller en annen diett hvor du kan "reparere" før og etter- Å komme seg i ketose er ikke alltid like lett for kroppen...
Trøst deg med at du får mindre og mindre lyst på sprekker etterhvert som du blir sikrere på ketolysemat og lavkarbo :).

Ang. jobben din, så vil jeg anbefale deg å ta med kake selv. Et godt alternativ er Myas Cookies, de er ca 1 karb pr cookie, alt etter hvor mye nøtter/mandler du bruker.

Skippy sa for siden:

Tar bare et par tre dager, kjappeste jeg har bestilt fra noen gang. Har tenkt litt på dette uten kjøtt. Du kan sikkert gjøre denne kuren uten kjøtt, fisk osv. litt værre uten egg, men de kan en jo kamuflere i oopsierolls og slikt. Men du klarer kanskje egg? Skal bli spennende å følge deg.

Skippy sa for siden:

Forklar at du slanker deg fordi du er litt på forskudd med kakespisingen, det er min forklaring. Sørg også for å ha et lager av lovlige søtsaker på jobb, du kan jo også lage kake og fryse ned i småstykker og ha med egen om det kommer anledninger på jobb som du vet om på forhånd.
Lykke til, de kommer til å se at dette virker.

Håpefull sa for siden:

Takk for flotte svar! Sist jeg var på jobb kom jeg inn på tanken at de som spiser kake og ikke skjønner hvorfor jeg ikke vil ha....selvom at jeg har sagt jeg går på ketolyse...Jo! Tror de får dårlig samvittighet for at de selv spiser kake :) hehe, hjalp meg faktisk...Føler meg nesten litt ond...:rolleyes:

Jeg har funnet meg det perfekte lørdagssnop!!! Heistads gele:D naaaaaaam!

Impulsiw sa for siden:

Det er jo mange oppskrifter på gode kaker her. :ja:

Har du laget deg en journal? Det er ganske nyttig. Der kan du skrive opp og nedturer så får du støtte og hjelp av andre her..:D

Når du veit det er kake på jobben, så pass på å spise noe FØR kaken kommer på bordet, feks salat, en boks makrell i tomat, en neve nøtter. Du kan jo kjøpe deg noen atkins barer å ha i veska? Kun 2.5 karber per bar, så kan du ta en sånn når trangen blir for stor. Ikke lurt å spise det hver dag da, kan trigge hungeren :nei: De første 4 ukene er det lurt å holde seg unna ALT sukker, hvetemel, pasta, ris, alkohol osv. Da er det greit å kunne kose seg med en atkins bar av og til.. del den opp i små biter og kos deg med en kopp kaffe/te.

:heia: Dette klarer DU!!!! :klem:

Håpefull sa for siden:

Jeg sa jeg ikke skulle sprekke, men.....

Leste litt på forumet her og leste da at noen hadde opplevd mer vekttap etter en "sprekk"...Jeg stod stille på vekta i ca 2 uker...Skulle på fårikål fest av alle ting, dette hadde vært planlagt i evigheter....Jeg spiste fårikål og et stykke kake....Men nå kommer jeg meg ikke i ketose igjen, Har jo gått 5 dager og jeg har vært kjempeflink å ikke spist for mye karber!!!Noen som har noen tips om hvordan jeg kan komme i ketose fortere??? Gikk ikke opp etter sprekken, men faktisk ned 1 kg....Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke kommer i ketose....Har gått turer og vært veldig aktiv egentlig hele dagen i 5 dager...Er så sint på meg selv! Skal ikke sprekke igjen!Nå skal jeg være flink!Kiloene skal vekk!!!:mad:

Impulsiw sa for siden:

Happy halloween

Håpefull sa for siden:

Hehe!Takk:D Håper dere har det bra alle sammen. Stå på, jeg begynner å bli flinkere å tenke lavkarbo nå:)
Håper jeg skal få tid til å begynne å trene litt, for tiden har jeg 100 ting å gjøre om dagen. Men får heldigvis beveget meg en god del på jobb;)

Ella-A sa for siden:

Takk for svar Skippy, skal begynne på torsdag, gleder meg litt egentlig :)

Klarer egg ja, men er ikke særlig gla i det egentlig, men skal klare å spise det ja. bare rart å spise det uten noe under..:p

når det gjelder lørdagsgodt, hva spiser dere da? Jeg bor sammen med godiskongen, hver gang det er kamp er det potetgull,sjoko og brus her. Og jeg eeeelsker sjokolade! Totalt mitt svake punkt!

Og hvordan er det med brus? Min favoritt der er faktisk pepsi max og cola zero, så det er jo kanskje også de beste valgene på denne dietten. MEN hvor mye og hvor ofte?

Impulsiw sa for siden:

Mange (inkludert meg selv) merker at de blir søtsugne av å drikke lightbrus. Du må nesten kjenne på hva som er best for deg :ja:

Andre (som meg) er litt motstandere av light brus fordi den er søtet med aspartam. Det er ikke så sunt, derfor har jeg faktisk sluttet med lightbrus. Det var hardt, men det gikk!! :D

Ella-A sa for siden:

hva drikker og spiser du da når du skal kose deg Impulsiw? Sånn "godte"-lignende? Ingenting?

Håpefull sa for siden:

Er det noen som har noen gode tips om lett trening som ikke er kjedelig...?Jeg sliter med at jeg syns det er kjedelig å trene alene, skulle virkelig ønske jeg hadde noen å gå tur eller trene sammen med. Har tenkt jeg i hvertfall skal begynne å ta sit-ups, hvor mange bør man ta om dagen for å få resultater på magen?:) Kanskje litt teite spørsmål, men jeg leter etter litt motibasjon. Vet ikke om det er mørketiden i nord som begynner å gjøre meg slapp. Har lite overskudd etter jobb og noen ganger jobber jeg 7 dager i uka. Har gått noen turer, men slokner tildlig på kvelden...Får ikke tid sammen med kjæresten. :hjelp:

Gracella sa for siden:

Jeg spiser babybel-ost eller brie, oppkuttede grønnsaker med rømmedip, avokado med reker og rømme/majones, ost og skinkeruller eller baconkrisp.

Hvis vi skal ha ost-og-vin kveld deler jeg opp lunch-lapper i små biter, lar de stå en stund på benken så de blir litt tørre og bruker de som kjeks.

Ketolysepizza er også en slager her i huset.

Gracella sa for siden:

Det er jo ikke lett å si hva du vil synes er gøy, men Pilates er flott trening for hele kroppen.
Kjøp en god instruksjonsvideo/dvd hvis det å melde seg på et kurs er uaktuellt, legg deg foran TV'en og trim i vei :D!

Håpefull sa for siden:

Jeg bor ganske øde så ingen slike kurs i nærheten, det er det som gjør det litt vanskeligere...Etter jeg skrev i stad sparka jeg meg selv i baken og gikk en god å lang tur og når jeg kom tilbake tok jeg situps, mye bedre samvittighet nå. :) Nå sitter samboeren min å gomler på mandariner...lukter så godt! Men jeg er flink, koser meg med kaldt vann :p

Gracella sa for siden:

Du KAN ta et par mandarinbåter og legge i vannmugga så du også får "mandarinfeelingen" ;). ( Eller sitron, lime, basilikum, mynte, sitrommelisse osv)
Ellers synes jeg at du har vært flink - jeg er helt elendig til å gå tur. Jeg sykler på trimsykkel og da MÅ jeg ha en TV eller lese en bok mens jeg trimmer. Ellers er det så kjedelig at jeg holder på å svime av...:o.
Men jeg liker Pilates og skal snart starte opp med det igjen. Må bare få stua for meg selv og det skjer om et par uker, håper jeg.

Ella-A sa for siden:

Å ta situps for å få flatere mage er vel ikke akkurat helt riktig. Man kan jo ikke punktforbrenne,uheldigvis. Skal du stramme opp kroppen burde du fokusere på store muskelgrupper, og ta litt forskjellige øvelser, slik at kroppen ikke stagnerer.. :)

å gå tur sammen med kjæresten kan jo være koselig? samme med om du skal trene på treningsstudio,er det koselig å trene sammen med kjæresten.

Du kan sikkert også (kanskje?) legge opp til å trene mens kjæresten din gjør noe annet? Jeg trener når kjæresten ser kamp, eller jobber overtid eller noe lignende.

Håpefull sa for siden:

Det er jo bedre å ta sit-ups enn å ikke gjøre det....Jeg eier ikke magemuskler og tar derfor sit-ups. Er jo lett å gjøre dette hjemme....De store musklene bruker man jo mye i løpet av en dag..
Jeg må kjøre en time for å komme til nærmeste treningssenter og det er ikke aktuelt. Tur med kjæresten er koselig, men det blir litt mer kosetur istedet for trimtur :)

LilleM0r sa for siden:

Riktig, Håpefull! All trening er bedre enn ingen trening:) Og husk at store muskler forbrenner mer enn små, så styrketrening er vel anvendt tid. Stå på - du finner noe som passer for deg.

Og her får du et tips fra meg - veldig bra og passer for deg som ikke bor i nærheten av et treningsstudio. Her kommer et nettetbasert et: www.exerto.no Logg deg inn - å se om dette kan være noe. Lurt ikke sant? Tren når det passer deg - til instruksjon av topp trenere (bedre enn på de fleste treningsstudioer)

Bixit sa for siden:

Hei! Jeg er kjempeny her, akkurat registrert meg... SYns det er litt skummelt, jeg er litt sjenert... Men håper og tror det går over etter hvert. Jeg har gått på ketolysekuren i 1 uke i dag, men har nesten ikke gått ned noe...:(

Bixit sa for siden:

Hei! Jeg er også helt ny her, reg i dag! Håper jeg blir kjent med noen av dere som er her inne som litt motivasjon... Har gått på ketolysekuren i 1 uke i dag...........:)

Håpefull sa for siden:

Tusen takk! Skal sjekke det ut:) Har virkelig lyst å komme i form igjen, er jo så deilig :) Tror jeg må ta kosttilskuddene så jeg får litt ekstra energi...

Håpefull sa for siden:

Velkommen! Du kommer til å finne mye god hjelp i forumet! Jeg elsker det, masse flotte mennesker her inne som støtter hverandre. Er gjerne din venn jeg :) klem

Impulsiw sa for siden:

:heia: Dette går framover vettu :blomster:

Håpefull sa for siden:

Er så deilig hver gang man ser et nytt tall på vekta! :D Hvordan har dere tenkt å gå gjennom jula? Tar dere pause eller skal dere spise lavkarbo i julen også??? Jeg vil liksom ikke spise karbo i jula, men aner ikke om jeg klarer å la være...Hva skal dere?

LilleM0r sa for siden:

Jeg skal spise kålrabistappe til pinnekjøttet julaften!!

Men ellers har jeg tenkt å holde meg til det ketogene kosthold:)
Så lenge jeg får spise noe salt (bacon crisp og oliven) og drikke rødvin, ja -så koser jeg meg.
Og jeg har tenkt å klare det - jeg skal ikke gi meg nå før jeg er der jeg skal være!!

Jula får ikke ødelegge det - spesiellt med tanke på at det er vanskeligere å komme i ketose igjen for hver gang en går ut. :)

valleygirl sa for siden:

trives så godt på lavkarbo at jeg vil prøve å holde meg der så lenge som mulig! men akkurat på julaften blir det et planlagt avvik, poteter og kålrabistappe til pinnekjøttet. Men søtsakene kommer jeg nok til å holde meg unna, ganske enkelt fordi det meste nå er blitt for søtt for meg. Har hatt noen få planlagte avvik og har følt meg helt sukkerbelagt. Har vært deilig å "komme hjem" til lavkarboen etterpå!

Elizabeth sa for siden:

Trives på ketogen kost eg også, men kommer nok ikke til å holde meg i ketose, men til generelt lavkarbo kosthold. Vi skal være på besøk hos svigers hele julen (fra 19 des til 2 jan) Og vil ikke at de skal trenge lage til noe ekstra for meg. men i januar er det tilbake i ketose.

Håpefull sa for siden:

Det værste for meg blir nok å holde meg unna mandarinene, elsker mandariner...Samme med dadler...Hm...Juleaften må jeg ha kålrabistappe og potet til pinnekjøttet...Tror kanskje jeg blir å holde meg unna sjokolade og snop...men unne meg litt frukt og slikt...Og heller starte igjen etter jul...Men klarer ikke helt å bestemme meg. Har jo lyst å få vekk kiloene...Syns det er litt vanskelig å være helt alene på lavkarbo. Derfor er jeg blitt veldig glad i forumet her. Dere hjelper meg å holde meg oppe og være flink :)

valleygirl sa for siden:

ja her er det godt å være, både når det går bra og når det butter! Det er så mange skeptikere der ute at det er godt å befinne seg her blant folk som vet hva du snakker om og er støttende. Og som kan glede seg med deg også når det går bra!

Men dette med julen, jeg er i overkant glad i kombinasjonen hjemmelagde pepperkaker og mandariner! Det har i mange år nærmest vært desemberdietten min:) Vel, vel får finne på noe annet i år da! Hvis ikke det umulige skulle skje at noen kommer opp med en lavkarboppskrift på pepperkaker:D

magdalena sa for siden:

Det er ikke hva du spiser mellom jul og nyttår som teller,men det du spiser mellom nyttår og julen. Syntes den var så bra,hørte Kari Jaquesson si det engang:p

valleygirl sa for siden:

bare det at jula har en tendens til å vare helt til påsken:D

magdalena sa for siden:

Før ja:o Julemarsipan på halv pris utpå nyåret.. Nam! og deretter påskemarsipan på halvpris..:rolleyes:

Håpefull sa for siden:

Er så mye godt i julen som man vanligvis ikke spiser resten av året... Så tror nok jeg kommer til å kose meg litt i juleuka og heller bare komme meg tilbake i ketose etter jul. Man skal jo nyte livet. Ketolyse er jo med på å forandre vanene mine som jeg hadde fr jeg begynte på kuren, tror uansett om jeg spiser litt godt i julen at jeg ikke kommer til å ta helt av...Føler selv at det har skjedd en omstilling i hodet mitt allerede og jeg er dritt lei av å føle meg utilpass pga. at buksene mine ikke passer lengre. Og er lei av ryktene som går om at jeg er gravid...Hehe:) Vi må huske å leve livet også...

Impulsiw sa for siden:

Ketolyse er supert i jula da :ja: Ei jul jeg levde lavkarbo for tre eller fire år siden..gikk jeg ikke opp EN kilo! Spiste ribbe, pølse, surkål, kålrotstappe, pinnekjøtt...så hadde jeg nøtter som "godteri"... nå er det jo kommet mye sukkerfritt digg også :ja: til og med marsipan...:sikle: De har det i sverige.. Så da trenger man faktisk ikke legge på seg i jula. Før har det gjerne gått på 5 til 6 kilo...:eek: Men fortår godt at du ønsker å leve "normalt" i jula da.

Ha en fin dag :blomster:

Håpefull sa for siden:

Får ta det litt som det kommer, tror nok det blir lettere å følge lavkarbo om jeg jobber mye i jula...
Men jeg er veldig spent på hvor mye jeg har gått ned frem til jul. Hvor mye går dere ned i uka? Vet det kan svinge veldig, er bare litt nysgjerrig :) jeg har gått ned 5,5kg på 5 uker. Nettopp begynt med ketolysetablettene, er spent på om jeg merker noen forandring...:)

Impulsiw sa for siden:

:heia: Blir spennende!!! :ja:

snøfte sa for siden:

Hei jeg er og helt fersk innen denne kuren. Har holdt på i 5 dager og gått ned 3,4 kilo, sikkert bare vann, men motiverende alikevel:).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.