< Tilbake til oversikten

Vegeterianer + ketolyse?

Ella-A sa for siden:

jeg spiser ikke annet kjøtt enn kjøttdeig og spiser ikke fisk (fiskeboller og fiskgrateng ja, men ikke FISK), hvordan vil denne kuren fungere på meg? Må man spise mye kylling og slike ting? Tenkte å bestille meg startpakken på ketolyse.no hvis det er noen sjangs for at jeg kan gjennomføre dette. Vil ned mellom 12 og 20kg.

Dere som er her inne, hva har dere kjøpt? Vurderer å kjøpe enten startpakken eller full pakke fra ketolyse.no. Noen av dere som har gjort det?

Grovsnus sa for siden:

Starta for et år siden på Ketolyse. Og jeg kjøpte tabeletter og proteinpulver. Desverre så virka ikke kuren på meg, gikk over til Skaldemann etter et halvt år (den virker ikke den heller) men jeg liker maten.
Tror nok det er lurt å ta full pakke.
Og fiskeboller og grateng inneholder ALTFORMYE carber. Med mindre du lager det selv.
Og hvorfor ikke spise kjøtt?? Da vet du hva du får i deg. Gudene vet hva de blandert i kjøttdeigen.
Og når det gjelder fisk, nå får du kjøpt porsjonspakker med ferdig kryddret laks og torsk. Bare "klipp " av en bit og legg den i varmt vann.
Viktig at du bruker 3-4 ganger så mye vann som fisk i gryta, la vannet fosskoke. Trekk gyta til sides(slik at kokinga slutter) hiv den innpakka fiske oppi og vent 10-15 min. Da er den ferdig, og du slipper "fiskelukt" i huset, hvis det er det du ikke liker.
Og med litt gode grønnsaker og smør til så får du et bra måltid.
:)

Lykke til
Mvh Grovsnus

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.