< Tilbake til oversikten

Dette er helt sikkert et dumt spørsmål ...

candyland sa for siden:

...men det går vel an å spise får i kål på ketolysekuren??

Fann også en pose rista mandler på butikken. har ikke helt fått meg til å like smaken av mandler, hasselnøtter o.l. men de her var kjempegod. sto 6 kh pr 100 gram, dvs tot 9 for hele posen, så da skal det vel gå bra å småspise litt av den av og til??

scartz sa for siden:

Får i kål går fint, du dropper jo seff potetene! ;) Så er det jo bare til å lesse på masse kjøtt, og begrense litt hvor mye kål du hiver på tallerkenen :)

Nøtter funker som snacks! Men det er viktig å ikke overspise på dem. Mener å ha lest at noen har sagt at nøtter blir en vektbremser for dem... Litt usikker. Men det er bare til å prøve seg fram! Jeg er personlig ikke særlig glad i nøtter, og klarer meg uten dem.

MorStine sa for siden:

Du kan spise litt får-i-kål når du er på ketolyse, men unngå de store mengdene kål, i rå hodekål er det 5,2 KH, så det blir fort en god del. Så dropp poteter, spise MYE kjøtt og lite kål:D Bon apitit;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.