Nå har jeg vrengt nettet inn og ut for å finne ut av dette, jeg har til og med sendt en mail til SE om det for fem dager siden, uten å få svar.
Jeg får ikke smileyer i sms-ene mine! De finnes der, det gjør de, for jeg kan legge til en ny kontakt, legg til symbol, og vips! Masse smileys. Men de er ikke der når jeg skriver melding. Det fører også til at jeg ikke ser smileyer i mottatte meldinger, men bare tegnene for dem, f.eks: ;-)
Mobilen min er en Sony Ericsson w302, ikke den dyreste på markedet, men en veldig ålreit mobil med stort sett bare superpositive anmeldelser (jeg gjør min research;)).
Er det noen som har noen idé om hvordan jeg skal fikse dette?
Husker mamma fikk en Nokia som det ikke fantes smileyer på, og da jeg googla det, så kom det opp flere hundre tusen treff, så det er flere som har reagert på det, men på min SE w302, ikkeno!
Håperhåperhåper på svar! Det er liksom det eneste man har som er toneangivende når man skriver disse sms-ene.
Ligger det ingen smilyer under 'mer' og så videre på 'legg til symbol'?
Evt. når du har på ordlisten, og trykker 2 ganger på 1-tallet?
Edit: Så først ikke at du skrev at du ikke kan se smilyer i sms'er du får heller, for da har jeg ingen forslag, annet at du kanskje heller bør spørre/ søke på forumet til amobil.no
Det er jo det jeg lurer på! Men jeg synes det suger at Sony Ericsson lar det gå en uke uten å svare...!
Har også kjempeproblemer med å få MMS og WAP på telefonen, har snakket i mange timer tilsammen med Tele2, men forskjellige folk hver gang med like forskjellige forslag, og jeg har prøvd absolutt alt som går, og de forslagene jeg får stemmer ikke med menyene. Arg, altså!
Har du prøvd den norske siden til Sony Ericsson? Der har du også mulighet til å registrere deg og visstnok få ytterligere informasjon. Kanskje det er lettere å komme i kontakt med noen den veien?
Tusen takk for forslaget, men dette var det første jeg gjorde :o
Når lista med symboler kommer opp, så er det ingen smileyer der, men de er i den samma lista, som sagt, når jeg skal f.eks lage nye kontakter.
Nå har jeg endelig fått til MMS og internett på telefonen, puh! Men det er heller ingen smileyer på MMS...
Merkelig.. Jeg har sony ericsson, men 810 i modellen..
Tenkte det kanskje var samme på alle sony telefonene.. Det er kanskje greiit å ta den med til butikken.. Kanskje du må lage smiley på den gamle måten..
Jeg viiiiil ha vanlige smileyer :hylgrine:
Har sendt en ny mail til Sony Ericsson. Men jeg kjøpte den fra en nettbutikk (altså MPX), de har ikke noen fysiske butikker, så om jeg ikke har fått svar fra SE denne uka, så ringer jeg til MPX :ja:
Hva med å høre hos forhandler? Du har kanskje prøvd det :geip:
Kjøpte ny mobil i går.. nokia 5310 xpress music.. 1 krone..:D Skulle han en musikkmobil denne gangen, så slipper jeg å kjøpe ny mp3 spiller. Den spilleren jeg har er en "førkrigsmodell" :ja: Bra LYD i denne mobilen i alle fall..og radio ..så fornøyd da :D (foreløpig) Men det er et helvete å venne seg til en annen mobil. Hadde ericsson før.
Finner ikke ut åssen den autmatiske stavingen fungerer..den staver, men jeg finner ikke ut åssen jeg skal "bytte" mellom ordene den foreslår... noen som vet?
Avventer et par dager i tilfelle jeg får svar fra Sony Ericsson, men har jeg ikke hørt noe på mandag, så ringer jeg MPX. Ellers er jeg dødsfornøyd med mobilen, det er en Walkman-mobil og både lyden og brukerkontrollen er skikkelig gromme! :)
Jeg fikk til slutt svar fra Sony Ericsson, etter to uker :geip: Den støtta ikke smileys, gitt. Latterlig.
Nå gikk det til slutt sånn at mobilen ble stjålet ut av veska mi da jeg var ute på byen i helga. Men men.
Nå vurderer jeg å kjøpe meg en W380i, er det noen her som har denne telefonen? Og i tilfelle, støtter den smileys i sms?
Jojo, det behøver ikke bety at denne har det. Den forrige var også fra W-serien, men hadde ikke støtte for smileys :(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.