< Tilbake til oversikten

Hvit helg

karboklovn sa for siden:

Det første jeg pleier å gjøre når jeg kommer hjem fra jobb på fredag er å åpne en boks øl og en pose sørlandschips og gafle i vei, før og etter en anti-lavkarbovennlig middag.

Denne helgen har jeg bestemt meg for å gjennomføre en hvit helg, med andre ord, ingen store karbomåltider, null alkohol og heller ingen chips, sjokolade eller andre vederstyggeligheter. Alt jeg har tenkt å unne meg i kveld utover salat og svinestrimlene til middag er et eple. Dette kommer til å bli et helvete...

Er det andre som innimellom velger å frivillig utsette seg for en slik uutholdelig smerte? Eller er det bare jeg som er gal?

Bulldog sa for siden:

Du er gal ;)

Jeg har funnet ut at hvite helger er mye lettere å takle om man tar seg et par glass valgfritt brennevin...

David sa for siden:

Ja, dette er ren galskap :p

Har hatt for mange helger den siste tida med pottis og øl, så denne helga blir det nada. Vekta har stått omtrent stille i tre uker, så noe må jeg vel gjøre feil :rolleyes:

karboklovn sa for siden:

Hehe, akkurat. :D

Nussenasse sa for siden:

Ja dette skulle bli en lavkarbohelg for min del også, har tidligere alltid hatt kosedag på lørdager, men vekta står stille så da må jeg nok ofre den dagen har jeg tenkt. Men nå er klokka kvart på åtte og jeg har allerede satt en bolledeig og en brøddeig(ikke lavkarbo for å si det sånn). Uff, hvor er selvdisiplinen???:confused:

Bulldog sa for siden:

Det er jo bare å la være å spise det, da ;)

Anitra sa for siden:

Jeg hadde meg en øl i går, og fikk så vondt i magen i natt, at jeg styrer unna øl en god stund. Sørlandschips har jeg ikke smakt på en mnd!

Nussenasse sa for siden:

Morsom du:rolleyes::DKlarte nok ikke det heller. Har tilsammen spist fire boller et rundstykke og 2 brødskiver i dag, 4 smilbiter og en melkesjokoladebit. Og dette i tillegg til alt det andre lavkarbomaten jeg har spist.Herregud sier jeg bare:eek:!!!!!

Lille-Lulle sa for siden:

Håper du klarte å kose deg skikkelig da :)

scartz sa for siden:

Kjøp inn masse masse masse bacongull fra maarud!! :D Det kan du spise med god samvittighet når chipssuget kaller :) Det har reddet meg altfor mange ganger :P

beths sa for siden:

Jøss.. og så jeg som aldri unner meg noe som helst fyfy-mat men det går seigt likevel. Nå fikk jeg lyst til å skeie ut også!! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.