< Tilbake til oversikten

Tran på ketolysekuren?

hexx sa for siden:

Hei er det noen her som vet om det er ok å ta tran på ketolysekuren?

Det er jo vitaminer i ketolysetablettene i tillegg til mineraler, er derfor redd det kan bli for mye vitaminer.

Grunnen til at jeg har lyst til å ta tran er det at det kan veie opp i tilfelle at man ikke får i seg fisk en dag.

Hexx.

Photobscura sa for siden:

Ta tran du! Men hold deg unna billigmerkene ;)

Lil@ sa for siden:

Kjenner svært lite til ketolyse kuren, men fiskefett skulle man jo tro skulle gå fint da...
Jeg spiser bare generelt lavkarbo, og tar omega 3 og antioksidanter hver eneste dag.. hjelper SINNSYKT på formen :)

energibunten sa for siden:

gjør 2 ting: Reduser på mengden flerumettet fett og øk mengden omega 3. Det får kroppen din til å fungere bedre. En enkel måte er å få i seg en god slump med tran om dagen.

Bulldog sa for siden:

Tran er ikke dumt, men pass på totalmengden av vitamin A og D i kostholdet.

Lil@ sa for siden:

Koffor?
vitamin a og d må vi ha for synet vårt da... så det er jo forholdsvis viktige vitaminer å få innebords

SusieBlues sa for siden:

Nå er det visstnok ( ifølge Verdt å vite og Mat og Helse) slik at anbefalt daglig inntak av D-vitamin blir dekket av 10 minutter i sola på sommeren, så jeg tror det skal mye til for at vi blir syke av for mye d-vitamin. Det er spesielt viktig nå når vi ikke får d-vit fra sola lenger.

Selvfølgelig er alt med måte, men jeg regner med at ingen drikker to flasker tran om dagen.

jeef-micro sa for siden:

I følge legen min er jomfrutran den beste... det er vist noe som ikke er i den.. Men jeg husker ikke internettsiden

Runegutt sa for siden:

Tran av jomfruer???

jeef-micro sa for siden:

haha ja :) jomfru-havfruer tror jeg :p

Runegutt sa for siden:

Mandelolje lages av.............
Olivenolje lages av............
Rapsolje lages av............

Runegutt sa for siden:

Hvordan lager man Babyolje:confused:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.