< Tilbake til oversikten

Bli litt bedre kjent?

Lil@ sa for siden:

Slenger ut noen kolloner vi kan fylle ut, så blir vi litt bedre kjent..

Navn:
Alder:
Status:
Barn:
Yrke:
Mål:
Innen:
Motivasjon:
Sterke sider:
Svake sider:
Noe annet du vil fortelle:

Lil@ sa for siden:

Navn: Nina

Alder: 26 år

Status: samboer med en herlig vaagværing

Barn:to gutter på 4 og 6 år

Yrke: pleieassistent, sykepleier student

Mål: Gå ned til 85 kg i første omgang

Innen: utgangen av sommeren 2009

Motivasjon: Motivasjonen min er faktisk litt blandet, det er både for min egen del, mine barns del og det faktum at jeg er lei av å bare syntes fordi jeg er stor... jeg vil bli lagt merke til og satt pris på for den jeg er, og i dagens samfunn er det faktisk ikke lett med mindre man er en gjennomsnittelig kvinnestr 38/40. Jeg vil ha ett langt liv med barna mine, klare følge dem opp og fikse alle aktivitetene de ønsker delta på.. og jeg ønsker få meg en jobb hvor jeg kan får utfordret meg selv, og for å makte en slik aktiv jobb i så mange år tror jeg at det er en stor fordel å ha en mindre kropp
Itillegg har jeg søkt overvektsoperasjon, men det er absolutt absolutt ABSOLUTT siste utvei, og noe jeg helst vil unngå

Sterke sider: det er vel litt av problemet, akkurat innenfor dette emnet her så har jeg ikke all verden med sterke sider.. det er vel derfor jeg ofte går ned en del, for så å gå opp igjen.

Svake sider: Alt for glad i godteri, blir lett frustrert og lei meg noe som fører til demotivasjon. Tåler dårlig kritikk og kommentarer fra samboeren min ang vekt, mat osv... jeg gir fort opp om resultat ikke syntes raskt.

Noe annet du vil fortelle: Jeg har vært overvektig hele mitt liv, blitt mobbet og trakasert for det, og føler at jeg i voksen alder ikke klarer leve veldig bra med min overvekt.
Jeg syntes overvektige mennesker er ekle, og det er i hovedsak fordi jeg anser meg selv for å være ekkel i min kropp.. og dermed dømmer jeg andre også. Misforstå meg rett...
Jeg lever i ett samboerskap som jeg føler går til grunne om jeg ikke gjør noe med meg selv, fordi det hele henger sammen med mestringsfølelsen jeg har.
Jeg får fort opptur, 2-3 kg så føler jeg meg som en mye bedre person... sånn er det hver gang.
Jeg er sjenert, HATER å trene på trenings studio fordi andre kan se meg, jeg går litt tur men er ikke veldig glad i det.. elsker å danse!!! og spiller i korps (mai er med andre ord en kjeeeempe fin mnd for meg ;)
Jeg er glad i å støtte andre, og oppleve at andre støtter meg.
Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere, og håper vi alle kan bevege oss litt mer ut av presantasjonstråden og lage litt andre tråder med div. tema.

Og nå håper jeg noen andre henger seg på denne tråden :D

Anitra sa for siden:

Litt om meg :)

Tundeh sa for siden:

Navn: Thomas
Alder:33
Status:Samboer
Barn:
Yrke:Jobber innenfor HMS
Mål: BMI sier nedpå 85kg, men egentlig under 100 hadde vært bra. Vet at hvis man får treningsnykter så er egentlig 95-100kg ganske greit.
Innen: Innen er enda venskeligere å døme etter. Det tar den tiden det trengs. Vet også at eg må leve lavkarbo resten av livet. Men eg gråter ikke pga av det da.
Motivasjon:Ett bedre liv.
Sterke sider:Eg e steinbukk:rolleyes: (Sta som ett esel)
Svake sider:Eg e steinbukk:rolleyes:
Noe annet du vil fortelle:Som rastløse personen eg engang har vært så har eg slått meg til ro i stavanger, men kommer egentlig fra rana. Cognac til Jul!

Runegutt sa for siden:

Navn: Rune
Alder: 41 (Altså bærre ungsauen)
Status: Gift med kone 2.0 (1.0 var en betaversjon som kræsja)
Barn: 2, en av hver
Yrke: Musikkskolerektor
Mål: 100Kg netto. Skal bli i bedre fysisk form enn jeg var som 20åring.
Innen: 2009
Motivasjon: Fikk et Diabetessjokk nov 2007
Sterke sider: Sta
Svake sider: Sta
Syk primussamler. Har snill familie som tillater ca 80 primuser i huset

nattfrue sa for siden:

Navn: Håper ingen blir fornærmet om jeg ikke skriver det her :)
Alder: 33 om kun få dager
Status: Single
Barn: Nei
Yrke: Produktansvarlig
Mål: En sunn, sterk kropp, et mer aktivt liv, bedre kroppslig selvbilde og gjerne, om kroppen er med meg, størrelse 42 i klær
Innen: Utgangen av 2009
Motivasjon: Livet mitt er bra, men jeg er grådig og vil at det skal bli bedre - og kanskje vare litt lenger enn det har ligget an til så langt
Sterke sider: Sterk, smart og humørfylt
Svake sider: Viser for få følelser og kan være i overkant bastant
Noe annet du vil fortelle: Vaner er til for å endres :p

Stellamor sa for siden:

Navn: Stella

Alder: 34

Status: Gift

Barn: 1

Yrke: Førskolelærer

Mål: Mitt mål er å gå ned 30 kg i første omgang, men hele 50 kg tilsammen

Innen: 30 kg innen sommeren 2009 :)

Motivasjon: Barnet mitt og mannen min

Rakk ikke svare på alle spm. ,em n kan komme tilbake til dem :)

Impulsiw sa for siden:

Navn: Ja..det har jeg ;)
Alder: 41
Status: Samboer på sekstende året.
Barn:
Barn på 22 år, 19 år og 12 måneder.
Yrke: Miljøterapaut
Mål: 80 kg
Innen: ja.. det var et godt spørsmål.. :lol:
Motivasjon: Oppleve min sønns 18-års dag.
Sterke sider: Pliktoppfyllende.
Svake sider: Et ja-menneske. Jobber med å si nei...
Noe annet du vil fortelle: Prøver fedon fra mandag. Skal på klin ikken hans. Går ikke det blir det operasjon. Skal gjøre som Lil@...søke om det samtidig som jeg prøver å gå ned på egen hånd.

Ignite sa for siden:

Hehe! :D

Dagens beste. (sorry for offtopic-innlegg)

tonetrollet sa for siden:

Navn: Tone (overraskende?)
Status: Litt sånn halvuavklart singel med eneomsorg for
Barn: 3 egne og ett lånt barn
Yrke: Barnevernpedagog
Mål: Gå ned til jeg finner igjen den slanke dama som har gjemt seg!
Innen: Ikke noe innen den her gangen, men for alltid
Motivasjon: Massevis av mange grunner
Sterke sider: Ja
Svake sider: Ja
Noe annet du vil fortelle: Ikke som jeg kommer på... for nå skal jeg ut og danse!

David sa for siden:

Navn: David
Alder: 32
Status: Samboer
Barn: På vei
Yrke: Lærer
Mål: Mange. Det neste er 5,9 kg unna. Etter det? Egentlig 30 til, men det må gå etappevis. Om et par kg har jeg gått ned 30 :D
Innen: 5,9 innen jul. Resten etterhvert.
Motivasjon: Jada. Jeg blir motivert av vekta, og av at jeg kan kjøpe mindre klær.
Sterke sider: Sta. Kreativ.
Svake sider: Svak for potetgull og unødvendige "belønninger".
Noe annet du vil fortelle: Tja...nja...ikke nå :rolleyes:

elle sa for siden:

[color=darkorchid][/color]

Navn: lena
Alder:31
Status:samboer
Barn:2stk
Yrke:
Mål:ned 40kg
Innen:utgangen av 2010
Motivasjon:være en mor som kan klare alt med sønnene mine+at jeg skal se bra ut i brudekjole september 2009
Sterke sider:er sta
Svake sider:utålmodig...
Noe annet du vil fortelle:har levd lavkarbo tidligere,og var innstilt på å fortsette med det, men ble veldig fort gravid med nr 2...størstemann er 1år og 6mnd og minstemann snart 3mnd.
MEN NÅ ER JEG FIT FOR FIGHT IGJEN:Dgleder meg til å bli kjent med dere. må nok ta en runde på sidene her igjen,blitt mye nytt siden sist.
:)

scartz sa for siden:

Navn: Lisa
Alder: 22 år
Status: Nyinnflyttet samboer :D
Barn: 0
Yrke: Student ved NKF Grafisk design. Deltid Lefdal Elektromarked :)
Mål: 60 kg! (er kanskje litt lite, men det får jeg se etter hvert..)
Innen: 1-2 år. (huden skal henge med ;P )
Motivasjon: Ballkjolen min!! Og et frekt lite miniskjørt med "skolejente" mønster :uskyldig:
Sterke sider: Ønsker jeg å oppnå noe, setter jeg igang med en gang!
Svake sider: Mister lett motivasjonen uten resultater...
Noe annet du vil fortelle: Har prøvd alt og ingenting, men denne gangen VET jeg at jeg klarer det! :D Ketolysekuren er en herlig kur, hvor jeg spiser god mat, med god samvittighet, og jeg blir mett! Gi meg noen år, så er idealvekta i boks! ;P

Max sa for siden:

Navn: Max, vel? ;)
Alder: 30
Status: Gift
Barn: Gutt 6,5 år, jente 3 år
Yrke: Jobber for tiden i bank, er også gardskjærring ;)
Mål: 73,4 kg
Innen: Sommeren 2009, da skal jeg helst ha holdt den vekta ei stund ;)
Motivasjon: Å kunne leve et aktivt liv, med overskudd i hverdagen!!
Sterke sider: Jernvilje, når jeg har bestemt meg.
Svake sider: har jeg først begynt å sluntre, er det vanskelig å stoppe..
Noe annet du vil fortelle: Har det siste året gått ned 26 kg, men noen har kommet på igjen etter et par mnd med en del forandringer med jobb og en annerledes hverdag. Men, det er ingen unnskyldning. Grunnen til at målet står på 73,4, er at da har jeg gått ned akkurat 30 kg fra startvekta, og da er jeg "normal" i egne øyne. Noen sylfide blir jeg aldri, men når jeg den vekta tror jeg at jeg vil føle meg veldig bra innvendig, og det er det viktigste!

Carinaballerina sa for siden:

Navn: Carina
Alder: 22 år
Barn: 0
Yrke: Vaktleder
Mål: 80kg
Innen: desember 2009
Motivasjon: Kjæresten min og det faktum at jeg muligens kan få leve resten av livet mitt i en normal kropp
Sterke sider: Sta (Steinbukk), blid, omgjengelig, liker å motivere andre
Svake sider: Veldig vond rygg, sykemeldt på 6mnd nå
Noe annet du vil fortelle: Er evig takknemmelig for at jeg fant dette forumet. Hvem ville trodd at jeg skulle klare å gå ned 10 kg på 2 mnd?

MamaMariposa sa for siden:

Navn: Maria
[color=#4169e1][/color]
Alder: 31
[color=#4169e1][/color]
Status: Singel på andre året og lei det:cool:
[color=#4169e1][/color]
Barn: Ja, en nydelg liten prinsesse på 2,5 år
[color=#4169e1][/color]
Yrke: Reise kordinator i ett oljeselskap
[color=#4169e1][/color]
Mål: Ned til 58 kg, og finne tilbake til toppformen... Eller det er kanskje ikke så nøye med tallet, men mest med hvordan man ser ut, og ikke minst føler seg. Nå føler jeg meg ikke vel med meg selv, men snart...
[color=#4169e1][/color]
Innen: Håpefullt før sommeren da jeg skal Shanghai og Østen for første gang, og da vil jeg shoppe masse nye klær!!!
[color=#4169e1][/color]
Motivasjon: For min lille sommerfugl i vinterland(Min datter), for å ha energi til å følge henne i lek og alvor. For å føle meg vel med meg selv... Og kanskje finne meg en mann med min nye lekre smekre kropp;)
[color=#4169e1][/color]
Sterke sider: Sta som ett uvær, tidligere topp idrettsutøver som ikke helt har glemt gamle kunster...
[color=#000000][/color]
Svake sider: Veldig glad i sjokolade, og flink til å trøstespise... Desverre når jeg sitter alene om kvelden i sofakroken(er alene så kan ikke gå ut å gå tur for å hemme lystene...:()

Noe annet du vil fortelle: Er litt hekta på The Secret og positiv tankegang... Tanker blir ting!

Mie79 sa for siden:

Navn: Mie
Alder:29
Status: gift
Barn: 2 stk
Yrke: lærer
Mål: ned 50 kg, fra 115 til 65
Innen: har ikke noen tidsfrist
Motivasjon: helsa mi, ungene mine, mannen min, selvbildet mitt, stoltheten min
Sterke sider: jeg er egentlig både sta, full av viljestyrke og pågangsmot, men når det kommer til mat så har jeg ingenting å stille opp med...
Svake sider: spiser når jeg er glad, sint, trist, lei, sur, trøtt, oppspilt, nervøs etc...
Noe annet du vil fortelle: har egentlig tro på loven om tiltrekning!

Panterpia sa for siden:

...litt om meg....mulig jeg må redigere litt når jeg er våken :D

kikja sa for siden:

Navn: Kristin
Alder:
25 om to mnd og 1 dag ;)
Status:
Forholdsvis nygift :)
Barn:
Foreløpig bare en pusefrøken på 3 1/2 år - med dårlig ånde :p
Yrke:
Kundekonsulent
Mål:
Ikke helt sikker, siden jeg har vært stor siden jeg var liten, men ett sted på 70kg-tallet :) Dvs ca 35 kg fra startvekta, og ca 25 kg fra dagens :)
Innen:
Ett års tid, tror jeg.. Tar den tida som trengs :) Men skal hvertfall ned på 95 før jul!
Motivasjon: Klær og selvfølelse.
Sterke sider: Er sta som bare pokker når jeg bestemmer meg for noe, men...
Svake sider: ... mister motivasjonen når jeg ikke ser resultater...
Noe annet du vil fortelle: Som sagt vært stor siden jeg var liten - kan huske at jeg var flau over vekta mi allerede i 3. klasse... Har i mer "voksen" alder prøvd det meste, gikk blant annet på Grete Roede-kurs i 8 mnd vinteren 04/05, og gikk "bare" ned 8 kg på hele den tiden. Klarte fint å legge på meg de og 10 til i løpet av ett års tid (pga trøstespising hovedsaklig...), men etter nå en drøy måned på EuroDiet er jeg straks tilbake der jeg var når jeg starte på Grete Roede :) Veide meg i dag tidlig, og så for første gang på snart 3 år ett tosifra tall :D

Photobscura sa for siden:

Navn: Jorun
Alder: Biologisk sett tjueni, mentalt sett temmelig mye yngre
Status: Rimelig nysingel
Barn: Ikke som jeg vet om
Yrke: Utdannet kunstfotograf og evig spirende rockestjerne, dessverre ikke utøvende foreløbig. Jobber med markedsanalyse i næringslivet og som korrekturleser på si
Mål: Å ikke få diabetes, samt å bli enda litt slankere
Innen: Alltid, vel!
Motivasjon: Å ikke få diabetes er nok i seg selv, samt å gå klar for migrene, allergier og generelt dårlig form. Og så er det jo også hyggelig å se smashing ut!
Sterke sider: Sinnssykt bra selvtillit, selvstendig, empatisk, prinsippfast, ikke glad i godteri -puh!
Svake sider: Litt lat. Grubler og overanalyserer litt for mye, stor oppmerksomhetstrang (kreps med en sterk ascendant i løven ;))
Noe annet du vil fortelle: Skie's no limit!

Happiness sa for siden:

Navn: Mariyam
Alder: 25
Status: Separert
Barn: 3 stk :D
Yrke: Student
Mål: Delmål 1 er ned 10kg på 6mnd, vil ned totalt 32kg
Innen:
Motivasjon: Helsa og selvtillitt. Skader ikke å komme inn i klær som ikke er "stor mote".
Sterke sider:
Svake sider: Jeg eier ikke selvkontroll, så det er min største utfordring.
Gleder meg til å ta fatt på denne reisen. Gruer meg en del også, men godt å være her inne å få litt støtte :)

Elizabeth sa for siden:

Navn: Elizabeth
Alder: 24
Status: samboer
Barn: jente på 10 mnd
Yrke: aktivitør
Mål: å finne tilbake jenta eg var for en del år siden... Håper på å komme ned i normal vekt
Motivasjon: helsa, datteren min, føle meg vell med meg selv!
Sterke sider: sta som bare det! (når det kommer til annet enn snop... :o )
Svake sider: alt for glad i søtt og flink å komer unskuldninger for å slippe...
Noe annet du vil fortelle: Er virkelig klar for å ta tak i dette og har kjempe mye støtte fra samboeren min. Dette skal eg klare!!!
[/QUOTE]

Hannehk sa for siden:

se det :)

Trudeh sa for siden:

Navn: Trude (H....)

Alder: 36

Barn: 2 som er "bare" mine og 5 tilsammen.Har nylig blitt puse-mamma til en liten gråpus på 3 mnd.

Yrke: Markedakonsulent i avis
[color=#ff0000][/color]
Mål: Jeg vil ned til 65 kilo, men 70 er mitt første mål.Det er mange år siden jeg så 70-tallet sist så når jeg kommer dit får jeg ta det derfra.
[color=#ff0000][/color]

Innen: delmål: 88 til jul 2008. juni 2009:74, så neste sommer skal jeg kose bort de siste 4:-)
[color=#ff0000][/color]
Motivasjon: Jeg er livredd for å få diabetes, samt andre livstilsrelaterte plager. Jeg er for faan meg 36 år og følte meg til tider som 96.
[color=#ff0000][/color]
Sterke sider: Jeg er flink til å gjennomføre alt jeg bestemmer meg for,(bortsett fra å holde vekta...heheee) har stålvilje og masse pågangsmot.Dessuten er jeg veldig blid og har masse humor:-) Jeg må få legge til at jeg liker å lage mat og at jeg er flink til det og det er en fantastisk egenskap på denne kuren.
[color=#ff0000][/color]
Svake sider: Jada det er klart jeg har, men de prøver jeg å fortrenge.MEN spesielt bli på morgenen er jeg ALDRI.
[color=#ff0000][/color]
Noe annet du vil fortelle:Har prøvd Grete Roede tidligere, men falt fort tilbake i synd. Nå kjenner jeg at denne kuren motiverer meg noe jæ...., fordi det er så masse god mat, og på noen få uker kjenner jeg utrolig stor forskjell på kroppen. Bare DET er en seier i seg selv. Hurra for Ketolyse sier nå jeg. Eller metamorfose som samboeren min kaller det:-)

Ja, det glemte jeg å si, jeg har nettopp biltt pusemamma selv :D :love:

Trudeh sa for siden:

Vi henta vår pus på torsdag forrige uke og det er kjempestas. Jeg har jo barn og, men jeg sitter faktisk på jobb og er litt bekymra for den lille pusen. Den er jo hjemme alene hele dagen.Sååå bekymra har jeg aldri vært for barna kan man si:-)
Blir jo helt tussete av det jo:D

Trudeh sa for siden:

Er du allergisk mot katter runegutt?
høres sånn ut?

Jaaa jeg veeeeet! (Og jeg var allergisk mot katter før jeg la om til lavkarbo :D)

Men, nå får vi ikke spore helt av, hehe!

Veggpryd sa for siden:

Navn: Lise
Alder:
Tretti-elleve
Status:
Skilt
Barn:
En lat pensjonist og en overvektig katt
Yrke:
"Kontordame"
Mål:
Under 70 kg.
Innen:
Tja, kanskje ett år til
Motivasjon:
God helse og et langt og lykkelig liv.
Sterke sider:
Ikke redd for å sette i gang med nye prosjekter
Svake sider:
Ikke redd for å sette i gang med nye prosjekter - kan bli litt mye noen ganger, og blir derfor ikke 100 % engasjert i alt.
Lavkarbo for livet!

Berlinerbolla sa for siden:

metamorfose...Den var fin...:stortsmil

Mamzen5 sa for siden:

Navn: Mamzen5
Alder: 39
Status:Gift i 18 år
Barn: 16, 13 og 4 år
Yrke: Saksbehandler
Mål: 85 kg
Innen: Sommeren 2009
Motivasjon: Få en bedre selvfølelse, gå i vanlige klesbutikker, bedre helse
Sterke sider: Snill, til å stole på, pliktoppfyllende, god mamma
Svake sider: Ruser meg på mat.
Noe annet du vil fortelle: Er veldig glad jeg har kommet i gang med lavkarbo og at dette forumet finnes.

vossajinto sa for siden:

Navn: Siv
[color=#556b2f][/color]
Alder: 20
[color=#556b2f][/color]
Status: Njaa.. Sambuar? gliiis
[color=#556b2f][/color]
Barn: Sambuaren hinter på at han begynner å bli gammald, men eg trur nok ikkje eg ønsker meg barn med det første..
[color=#556b2f][/color]
Yrke: Avdanka student, nylig blitt TaxiDriver (wo)Man
[color=#556b2f][/color]
Mål: Først ned under 80.. også muligens ned på en BMI på 25
[color=#556b2f][/color]
Innen: TTT( Ting Tar Tid).. Og eg har egentlig ikkje hastverk.. Så lenge ting blir gjort med en gang!

Motivasjon: -Et bedre liv!
[color=#556b2f][/color]
Sterke sider: Kan være svært sta.. Når eg først har bestemt meg, så SKAL det bli akkurat slik!
[color=#556b2f][/color]
Svake sider: Vanskelig for å bestemme meg;).. Godteri avhengig!
[color=#556b2f][/color]
Går på min SISTE slankekur! Har sambuar i ryggen, og kredittkort klart dersom fettsuging blir siste utveg.. For så overvektig som eg er nå, så svikter hoftene og knærne. Og asmaen blir verre og verre..

Myrull sa for siden:

Navn:Lene

Alder: 26

Status:gift(5,5 ÅR)

Barn: datter på 6 år

Yrke: mamma, barne og ungdoms arbeider

Mål:gå ned 10 kg i føsrte omgang

Innen: Så fort som mulig :D

Motivasjon: Jeg har PCOS , fikk diagnosen i sommer etter å ha prøvd på barn nr 2 i snart 2,5 år.
Går på Pergo(
hormoner) å det er selvfølgelig et stort pluss om jeg blir lettere.
Å dette er en utrolig stor motivasjon.

Sterke sider:

Svake sider: Elsker alt som er søtt og utrolig glad i mat.

har hatt bulimi da jeg var yngre, å hatt store problemer med vekt, speil å alt som har med slanking å gjøre.

Jeg er veldig opptatt av dyr og dyrevern, så her er det katter, hunder, ender, høner , marsvin

trillian78 sa for siden:

Navn: trillian78
Alder: 30
Status: single
Barn: nei
Yrke: byråkrat :rolleyes:
Mål: størrelse 42
Innen: Det tar den tiden det tar... Så lenge det blir varig...
Motivasjon: Bedre helse, bedre selvfølelse, mer aktivt liv, lengre liv, finne klær i vanlig butikk, like mitt eget speilbilde igjen, få rompa ned i et flysete/kinosete uten å føle at den som sitter vedsiden av blir skvist, slippe følelsen av at folk ser på meg fordi jeg er tjukk eller på andre måter å bli sosialt hemmet av overvekt.
Sterke sider: Godt humør, sterk, empatisk, engasjert, positiv innstilling.
Svake sider: sjokolade! Også er jeg nok litt lat.
Noe annet du vil fortelle: Å ja! Men ikke i denne omgangen.

kiril sa for siden:

Navn: Katrhine men egentlig byttet til khadidja :)
Alder:25
Status:gift
Barn:3 stk. jente på 4 år, gutt på 3 år og en liten på 6 mndr
Yrke: hjemme med littla
Mål: 1: få mer energi 2: gå ned i vekt
Innen: raskt så mulig
Motivasjon: barna mine
Sterke sider: sta
Svake sider: sjokolade spising
Noe annet du vil fortelle: folk blir ganske skremt når di finner ut at jeg er muslim :rolleyes: så jeg forteller det med engang så ingen blir redde :p

Vibeke-67 sa for siden:

Navn: Vibeke

Barn: jente på 19, gutt på 16 også Hjalmar på 4,5 (vår hyperaktive hund altså)

Yrke: Tar doktorgraden - og elsker det!
Mål: Å holde meg frisk. Det er hovedmålet. Ikke bli så syk igjen. Vektmessig ønsker jeg å være normalvektig, altså fem kilo igjen til jeg veier 73 kg.

Innen: Ja.... en eller annen gang skjer det vel etter en liten "omvei"

Motivasjon: begynte med lavkarbo fordi jeg var ekstremt dårlig. Mistet kognitive evner, var trøtt og sovnet hele tiden. La jo også på meg massivt. Fant til slutt ut at jeg har PCOS, og lever lavkarbolivet for å holde meg frisk.

Sterke sider: Positiv og ser muligheter i det meste. Er sta og gjennomfører ting, selv om jeg møter motstand. Tror jeg er en god venn...

Svake sider: Det har jeg sikkert...rotete blant annet, litt lat av og til. Men jeg ser det faktisk som sterke sider også, for det er en viktig kontrast til en som er effektiv og flink. Å være lat og rotete.

Noe annet du vil fortelle: Lavkarbo har reddet mitt liv.

elian sa for siden:

Navn: Elisabeth
Alder: 30år
Barn: 4
Yrke: Kokk/konditor
Mål: Gå ned 12 kg
Innen: 1 uke (da er det julebord) HAHA! Neida, innen 17 mai 09 :D
Motivasjon: Å se alle de flotte klærne jeg har i skapet som ikke passer lenger, fordi jeg har blitt for tjukk... :o
Sterke sider: Sta som ei geit! Står på mitt og sier meninga mi uansett! Tør å si fra...
Svake sider: Banning... :eek: Klarer ikke å si nei... :confused: Bruker ALT for mye penger jeg ikke har... :cool:

vossajinto sa for siden:

awwww.. Meg og vil ha pus.. :(.. Men saboaren er allergisk :(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.