Har slanket meg på kaloritelling før. Minus 15 kg på 4 mnd. Men en graviditet med kvalme har resultert i + 10 kg igjen. Og jeg hadde i utgangspunktet nok å ta av. Telle kalorier funker bare ikke lenger. Jeg trenger en diett hvor jeg kan spise nøtter, egg, kjøtt osv. Har prøvd å lese litt om ketolyse, men har overhodet ikke helt snøring. Skjønner at frukt og grønnsaker under jorda er fyfy, og har studert mattabellen her litt. Men hvordan fungerer det i praksis. Er det ca 20 karbohydrater man skal spise i løpet av en dag? Og ellers er det nesten fritt fram? Eller?
Mitt beste tips er å først lese boka til Torkil (eller Skaldemann/Atkins).
På ketolysekuren er det minumum 15 g for kvinner og 20 g for menn som gjelder, og ellers må man spise riktig. Og det finner du best ut av ved å lese filosofien først. ;)
Signerer Gracella her. Les boken først. Så surfer du rundt omkring her. Mye god erfaring samlet her. Spesielt i denne tråden. Lykke til. forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20923
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.