< Tilbake til oversikten

Hamburgere med 0 gr karbohydrat?

Thaleia sa for siden:

Har vært rundt omkring og sett etter hamburgere med 0gr karbohydrat, men har hittil ikke funnet det...noen som har et tips om hvor det er mulig å få fatt i det?(kjede/leverandør?) :)

Sivensvans sa for siden:

Det beste er nok å lage hamburgere/karbonader/kjøttkaker selv - for, da har man jo kontroll på hva som faktisk er i.
[color=royalblue][/color]
Også er det litt gøy også - vanskelig å køle det til!;) Du finner flere oppskrifter her på forumet!

Thaleia sa for siden:

Tror nok det blir til d ja :) variere med ulike kryddere så blir d nok bra :)

Antoinette6 sa for siden:

Jeg mener bestemt at jeg så at First Price hadde ahmburgere med 0 g karbohydrater. . .

Veggpryd sa for siden:

Ah! First Price igjen! :D

Thaleia sa for siden:

Fant noen på Ica...men husker ikke merket..De smakte nå i allefall greit nok :)
Greit å ha noen liggende om en ikke har tid til å lage noe annet...

Photobscura sa for siden:

First Price sine består av bl.a svinekjøtt (noe som er helt uhørt i hamburgere spør du meg :D) og smaker temmelig py!

Det er dødsenkelt å lage selv. Ta kjøttdeig, finhakket løk, et egg, masse musket og eller karve, salt og pepper så har du hamburgere/kjøttkaker fra himmelen :)

xtra sa for siden:

Ja, First Price har ganske nettopp byttet "oppskrift" på burgerne sine, og har nå med 0 g karbo. Jeg syns de var ganske gode. Men man må være obs så man ikke får med hjem den gamle typen. Den nye typen har rød og grønn emballasje, mens den gamle har orange og grønn.

karbokristina sa for siden:

Beefburgers på prix er det 0 karber i... eller så har man MANGE i sverige uten karbo... og man finner noen som inneholder 1 karb pr. 100.. altså 1karb pr burger.. med masse bacon og ost på så er jo detta fantastiskt!!:)

Jabba sa for siden:

Beefburgers - er det de store som kommer i 2-pk? De som er rå?

Mamzen5 sa for siden:

Beefburger er de store rå hamburgerene i 2 pk. Disse har 0 karber, og er veldig gode, men litt dyre.

Lindabtn sa for siden:

Spør FUNGIRL, hun er EKSPERT på burger :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.