< Tilbake til oversikten

Hva gjør jeg galt????

fijibliz sa for siden:

Jeg spiser normalt under 25 g karbohydrater for dagen, å det besto i det meste av egg, og middag uten potet, ris og pasta, å gikk ned 6 kg.
Har i de 2 siste ukene laget og spist et lavkarbobrød som består av egg, cottage cheese, linfrø, sesamfrø og solsikkefrø.. Hele brødet på nesten 1 kg inneholder ca 30 g khd, spiser 4-5 brødskiver av det pr dag,,, (ca 1,5 g pr brødskive)
Problemet er at jeg har gått opp 1,5 kg på nesten 2 uker :confused::confused:
Tåler jeg ikke frø da? Kan jo ikke leve uten brød!! :confused:
HVA skal jeg gjøre? Klar ikke smaken av egg lengere! Kan jo liksom ikke spise det resten av livet...

Takk for svar

scartz sa for siden:

Er noen her på forumet som har nevnt at de ikke tåler brød... 4-5 skiver per dag var jo ganske mye! Jeg hadde prøvd å redusert det til max 2 skiver per dag :) Evt prøve en annen brødoppskrift?
Er mulig at du bare har treffet på en vektplatå, litt ekstra trim/tur kan kanskje også hjelpe, om du ikke ønsker å kutte ned på skivene :)

scartz sa for siden:

Btw, glemte å nevne at karbohydratene dine skal jo helst komme igjennom grønnsaker. Når du spiser opp til 5 brød dekker du jo hallparten av dagsbehovet med brødet! Jeg kan godt se for meg at brødet er grunnen til at vekten har stoppet.

scartz sa for siden:

Mente 5 brødSKIVER, sorry :P

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.