Jeg spiser normalt under 25 g karbohydrater for dagen, å det besto i det meste av egg, og middag uten potet, ris og pasta, å gikk ned 6 kg.
Har i de 2 siste ukene laget og spist et lavkarbobrød som består av egg, cottage cheese, linfrø, sesamfrø og solsikkefrø.. Hele brødet på nesten 1 kg inneholder ca 30 g khd, spiser 4-5 brødskiver av det pr dag,,, (ca 1,5 g pr brødskive)
Problemet er at jeg har gått opp 1,5 kg på nesten 2 uker :confused::confused:
Tåler jeg ikke frø da? Kan jo ikke leve uten brød!! :confused:
HVA skal jeg gjøre? Klar ikke smaken av egg lengere! Kan jo liksom ikke spise det resten av livet...
Er noen her på forumet som har nevnt at de ikke tåler brød... 4-5 skiver per dag var jo ganske mye! Jeg hadde prøvd å redusert det til max 2 skiver per dag :) Evt prøve en annen brødoppskrift?
Er mulig at du bare har treffet på en vektplatå, litt ekstra trim/tur kan kanskje også hjelpe, om du ikke ønsker å kutte ned på skivene :)
Btw, glemte å nevne at karbohydratene dine skal jo helst komme igjennom grønnsaker. Når du spiser opp til 5 brød dekker du jo hallparten av dagsbehovet med brødet! Jeg kan godt se for meg at brødet er grunnen til at vekten har stoppet.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.