< Tilbake til oversikten

Restauranttips i Oslo

Sammy sa for siden:

Hei
Kjæresten min og jeg skal ut å spise på søndag. Er det noen som har et godt tips til et sted vi kan gå å spise uten de store utfordringene.
Jeg tenker litt på at middag på en fiskerestaurant burde gå bra, men er vet ikke om noen gode i Oslo.

Jeg er også åpen for helt andre forslag. Det er viktig at maten smaker godt og at det er et hyggelig sted. Pris er mindre viktig.

I flere andre europeiske land er det jo egne lavkarbo restaurenter eller restauranter med lavkarbo meny(du får vite hvor mange karbo det er i hver rett før du bestiller), men jeg tror ikke vi har noe sånt i Oslo.

Håper noen har gode forslag. :)

Gracella sa for siden:

Jeg inbiller meg at libanesisk mat er relativt lavkarbo hvis man ikke spiser brødet og risen.
Uansett vil jeg anbeale Sahara Beduin, tror den ligger i Prinsens gate. :)

Håper at dere får en fin kveld!

Areola sa for siden:

Djengis khan! Kjempegod mat hvor du selv bestemmer hva du putter på tallerkenen, og du kan spise så mye du vil:)

Ellers synes jeg det er greit og velge riktig på Big Horn, selv om de putter masse mais på tallerkenen. Du kan droppe potetene og velge brokkoli som sidedish.

Anitra sa for siden:

På Djengis Khan har jeg selv vært å spist tror jeg, er det der de steker kjøttet mens du venter? Og så plukker du tilbehør?

I såfall har de nydelig mat der!

Areola sa for siden:

:ja:
Nyyyyyyyyydeliiiiig.

tonetrollet sa for siden:

Yaya's (nesten) på Aker Brygge i Waterfronts gamle lokaler. Thaimat er nydelig, synes jeg! Og bare man ligger unna risen, så burde Lavkarbo være veldig greit der. Men kjærste-ut-og-spise? Yaya's er kanskje mer spennende og sjarmerende enn det er romantisk... Men det er et stilig sted!

Rehman's er heller ikke så aller verst!

Nussenasse sa for siden:

Trancher(eller hvordan det skrives) Har bare entrecote, men den er helt sinnsykt god også velger du tilbehør og saus/smør selv. Virkelig en opplevelse! Ligger ved Grûnerløkka. rett opp til venstre hvis du kommer fra legevakta

Titti sa for siden:

På Fridays har de vel et par spesifisert lavkarbo-retter tror jeg...de hadde hvertfall.

tommygutt sa for siden:

Sashimi på Alex Sushi!!! Mat blir aldri det samme etter å ha vært der....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.