Annhild sa for siden:
Ser på Atkins endulge crispy bar at det står pr person så inneholder den 14,3 g med karbo å 13,3 g med sukkeralkoholer. Stemmer det da at den inneholder bare 1 g med karbo da?
Annhild sa for siden:
Ser på Atkins endulge crispy bar at det står pr person så inneholder den 14,3 g med karbo å 13,3 g med sukkeralkoholer. Stemmer det da at den inneholder bare 1 g med karbo da?
Annhild sa for siden:
Å så står det at den inneholder 5 g med kostfiber....har det noe å si for tot karbo?
Gerd sa for siden:
Jepp :ja:
Nix :)
Annhild sa for siden:
Men kan vi som følger ketolyse spise den da? Har forstått at vi ikke kan det.....
nattfrue sa for siden:
Du kan, men det er ikke nødvendigvis anbefalt. Ketolysekuren er basert på mat, ikke erstatninger. Du bør altså ikke jevnlig erstatte måltider med barer, for eksempel. Men en bar i ny og ne går vanligvis greit, forutsatt at du tåler søtstoffer.
Nicpins sa for siden:
Hei.
Jeg kan ihvertfall ikke spise Atkinsbarer, da stopper vekta dønn.
Veit ikke helt hvorfor, for i teorien skal man kunne trekke fra både det ene og det andre, men...:D
Annhild sa for siden:
Sikkert sånn som Nattfrue sier....noen tåler søtstoff veldig dårlig.Å jeg er nok en av de;)
Annhild sa for siden:
Men for min del så spiser jeg mat...men kunne tenkt meg i noen tilfeller noe lettvindt:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.