< Tilbake til oversikten

Stixene blir ikke helt lilla ...

Bæremæ sa for siden:

men mørke rosa...
er jeg i ketose for fullt fordet eller?

JenJen sa for siden:

:ja:

Kitt sa for siden:

Fargen på stiksen har ikke noe å si. Utslag er utslag!:heia:

Men dersom stiksen oftest er veldig mørk, kan det være du drikker for lite!:eek:

scartz sa for siden:

drikker for lite VANN; vel å merke :)

Venus sa for siden:

:lol:
ja vann! Ellers har man jo den berømmelige ånden som kommer...

fjanni sa for siden:

Er det ingen som leser boka før de spør her inne? Hmf. Ok, nå var jeg en sur kjerring men.. hehe. LES BOKA NØYE, DET SOM STÅR DER ER VIKTIG INFORMASJON!

scartz sa for siden:

Litt tiltak å lese boka :P (jeg har lest boka, så ikke slå meg nå pga setningen :P)

scartz sa for siden:

Vel, jeg startet her på forumet før jeg leste boka (var lang ventetid på biblioteket). Når jeg endelig fikk boka, hadde jeg jo allerede lært alt her, og MER! Personlig ga ikke boka meg mye..

Areola sa for siden:

Men det er fort gjort å gå glipp av informasjon her inne, mye informasjon er veldig spredt på ekstremt mange forskjellige tråder. I boka står alt samlet. Jeg føler også at jeg lærer utrolig mye her inne, og leser vel alt som skrives. Men når jeg har lest boka så vet jeg at jeg ikke har gått glipp a det grunnleggende.

scartz sa for siden:

Det er sant. I boka står det også godt forklart hvordan kroppen fungerer på lavkarbo, og HVORFOR.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.