< Tilbake til oversikten

Jeg som trodde jeg var ferdig!

Pocahontas sa for siden:

Tjena!
Jeg gikk av kuren for ett par, tre uker siden og har spist mye mer karbs. Holdt meg unna brød, ris og pasta (stort sett), men har spist sukker, frukt og potetgull/sjokkis flere dager. Har ikke turt å veie meg, men tror ikke det er drastisk. Kanskje en kilo.
Men, nå kommer det morsomme: jeg mente jeg var lei av kuren (gikk ned 9 kilo...skal ned 5 til) og planla derfor å gå ut av kuren og heller legge om et langsiktig kosthold. Nå viser det seg at jeg s a v n e r å gå på den, og vurderer derfor sterkt å gå ut oktober + november. Jge savner den gode følelsen jeg stort sett hadde på kuren. Også savner jeg å vite at jeg går ned noen kilo til.
Dermed lurer jeg på om det blir en runde til før desember kommer.

:p

Lykke til alle sammen!

Marianne

fjanni sa for siden:

Kos deg med ny runde. Jeg kan ikke forestille meg at jeg noen gang går helt av lavkarbo, men jeg gleder meg til å kunne spise litt potetgull i ny og ne, og en normal pizza feks. :D Har igjen minst 5 kg så jeg får bare stå på videre frem mot jul.

Lykke til.

Pocahontas sa for siden:

Takk skal du ha, Fjanni! :D
Lykke til videre. Det virker som vi har omtrent de samme kiloene å gå ned.

scartz sa for siden:

Hvis man bestemmer seg for å ta pause for lavkarbo en stund (dvs spise litt mer karbs), da må man vel trappe kraftig ned på fett også?

Det hadde isåfall blitt ett problem for meg! :P Tror lavkarbo er svaret på mitt kosthold ut livet... Når vekten er nådd, skal jeg planlegge sprekker som kinamat, potetgull og pommes frites en gang iblant :)
Men det er jo leeenge til enda...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.