< Tilbake til oversikten

Jeg leker etterforsker, noen som vil hjelpe meg ...

mariusmor sa for siden:

hehe. Alt vi bruker dere til og. Saken er den at jeg for litt siden kjøpte noen barneklær på finn.no. betalte forskudd(jada, veit det er lite lurt, men har gjort d 1000 ganga) var bare 500 kr d dreide seg om. nå har jeg ennå ikke mottat noen klær og det er ca 14 daga siden. fikk en mail hvor det stod at hu hadde prbl m mailen og var glad om jeg kunne sende henne adressa mi en gang til.. gjor det, men har ikke hørt noe. søkte også på navnet hennes og sendte henne ei textmld uten å få svar. stod oppgitt 2 mobilnr på henne og har kun prøvd det ene.

Jeg har jo knr hennes. ringte banken min, men da sa de at hun hadde postbanken og hadde ingen ting de kunne oppgi. tenkte på evnt adresse jeg da...eller et navn liksom...:cool:

Jeg driter igrunn i pengene, men jeg blir bare så steika forbanna at jeg nekter å gi meg....kødder ikke med meg liksom:cool::cool::cool:

Hva gjør jeg så??Har desverre ingen belønning å komme med.hehe. Flirer av meg selv her jeg sitter..

blåbær sa for siden:

Uff, så dumt. Har du ringt til postbanken da? Kanskje de er bundet av personvernloven eller noe sånt?
Eller tatt kontakt med finn.no? De har vel sikkert noen retningslinjer for slike ting.

Distrea sa for siden:

ååå, sånt er utrolig irriterende. Jeg kjøpte noe av ei der også, som var mye feil.
Man burde vel hvertfall rapportere til finn.no, for de har sikkert ikke lyst til å å ha sånne brukere.

Fikk du ikke adressen når du søkte på telefonnr.?
Du kan jo ringe politiet å høre? man får jo opplyst navn og adresse på bil eiere, burde være noe av det samme dette syns jeg

David sa for siden:

Jeg har handla myyyye på QXL og Ebay, og blitt lurt et par ganger. Ikke mye jeg kunne gjøre, annet enn å ta kontakt med nettsida. Kontakt Finn.no og forklar saken. I det minste kan de få sperra henne fra å drive salg der mer.

Runegutt sa for siden:

Ebay har smarteste systemet, Paypal. Dermed får man pengene igjen hvis man blir "lurt"

Runegutt sa for siden:

Prøv begge fonnummerne.
Deretter går du på forbrukerrådets hjemmeside, og trykker klikk og klag.

Så skriver du ut klagen din, og sender den recomandert til selger.

Det meste ordner seg etter en sånn sak.

Photobscura sa for siden:

Støtter forslag om å prøve begge nummerene. Og hvorfor ikke ringe også?

Nussenasse sa for siden:

ja du må si fra på finn.no de luker ut sånne folk. så ring henne med skjult nr. Har du navnet hennes, kan du true med å legge det ut med historien på ulike forum etc. Da ordner hun sikkert opp:-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.