NÅ, er jeg møkkalei av all eting, og skal prøve ketolyse en gang til. Prøvde den for ei tid tilbake, gikk noen kilo ned, men syns ikke jeg hadde det vekttapet jeg ønsket. Nå er jeg kjempemotivert, og må bare hive meg rundt mens motivasjonen er til stede :) Har kjøpt boka, men den er til utlån. Skal sørge for å få den tilbake snarest! Men jeg skal begynne i morgen, og nå trenger jeg hjelp til litt kriseinnkjøp. Skal dra og handle om ikke så lenge, og hva er det da jeg primært trenger å kjøpe inn? Tenkte å kjøpe inn ting som bacon, kylling, blomkål, broccoli, ost, egg... Hva mer? Har kasta alt i kjøleskapet nå, så nå må det bare fylles opp av rette matvarer :)
kjøttdeig, kylling, fisk, blomkål, broccoli, paprika, salat, agurk, fløte, dreme fraiche, rømme, lettrømme, tomatost, skinke på boks, vanlig ost, hamburgere fra rema, koteletter finnes i mitt kjøleskap og frys :)
Jeg har aldri smakt avocado (utenom små biter i kinamat), så jeg tror nesten jeg må prøve det! :) Men jeg er ikke sååå keen på reker, noen andre kjøttforslag?
Del dem i to, ta ut steinen og fyll med...tja...det er så mye godt:
reker og majones
bare majones og salt og pepper
bare salt og pepper
seterrømme og lodderogn
majones og lodderogn
on the rocks
konjakk :D (nei, nå kødda jeg) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.