< Tilbake til oversikten

Driti meg ut på ketolysekuren!? Tips trengs!

a3t sa for siden:

Halloen, er relativt ny på lav karb kur. Tenkte eg skulle prøve katolysekuren, og har lest ein del info på nett, og litt av ei bok.

Eg begynte bra, men masse egg, bacon, smørost, kvitost, kylling, svinekjøtt, fjordland saus +++...

Men så begynte ulendet, vart litt matlei etter ca 4 veker, og prøvde pizza oppskrifta her inne, og tacooppskrifta her inne. Fortsatt fekk eg utslag på ketostixen.

Så meinte eg at eg hadde lest at vannmelon kan du ete det du vil av, men her har eg tydeligvis gått på ein smell.. Nå har eg ikkje hatt utslag på ketostixen på 2 veker. I tillegg så har eg ete ein litt sukkerfriedrops, med mykje sukkeralkoholer....

Kor langt ut på jordet har eg komme?
Må eg begynne på nytt?

Har gått ned ca 6 kg på 1,5mnd

I tillegg så skal eg på hotelltur i helga, med mulighet til kina mat, og alle måltid må etast på resturant, noken tips til kva eg skal ete der?
Er f.eks kinesisk pepperbiff med grønsaker uten ris - ok?

Mangen spørsmål, men håper eg kan få litt tips her!
(boka er bestilt :) )

Kitt sa for siden:

Grattis med 6 kg!:heia:
Vannmelon er desverre FYFY! Masse, masse sukker!
Alt er jo ikke tapt! Kutt ut vannmelon og så mye kunstig søtning som mulig og fortsett som du begynte!
De aller fleste her inne har gjort en tabbe eller 3 og kommet tilbake i siget igjen!:)

Kinamat uten ris høres greit ut, bare husk at gulerøtter er nei-mat og at det kan være mye rart i sauser etc.
Kan du ikke bare gjøre så godt du kan i helgen og så starte på ny frist på mandag? Du er jo et stykke på vei allerede!

Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.