HELT ny her inne så nå kommer jeg nok til å plage livet av dere, hehe:)
Tenkte å begyne på ketolyse nå på mandag, kan nesten ikke vente med å komme i gang:D Har lest boka, noe som jeg må si var tørrt, fram til di siste sidene:rolleyes: Ble mest skomlesing på di første delene jah...
Hvor lang tid tror dere jeg må belage meg på å bruke for å miste 25kg ca?
Dersom jeg følger kuren slavisk....
Tenkte å sette meg delmål og en siste mål liksom men vet overhode ikke hvor lang tid jeg "tørr" sette av til hvert mål...
Velkommen så masse inn hit og gratulere med flott valg av kur. Den er super spør du meg :)
Hvor lang tid det tar er helt umulig å si, er så utrolig forskjellig fra person til person. Men legg merke til hvor bra du føler deg og friskere ikke minst så forsvinner vekta også:)
Jeg har ikke brukt målebånd, det anbefaler eg deg å gjøre i tilfelle vektnedgangen stopper opp og det bruker den å gjøre.
Eg har ikke opplevd det ennå, men den dagen kommer garantert:)
Har forresten masse meir enn deg som skal vekk :)
hehe, har nok mere jeg og men klarer jeg 25kg så er den STORT for meg, gjerne 10 kg til ned men det er vel kansje å be om for mye?:D
Hvordan gjør du/dere det, regner dere ut karbohydrater osv for en dag av gangen eller for en uke eller?
Kan man kjøpe disse krom tabeletterne osv andre plasser enn bare på ketolyse.no? på apoteket f.eks eller er det forskjell?:confused:
Velkommen :blomster:
Anbefaler deg også å ta før og etter-bilder. Det gjorde ikke jeg, og jeg angrer bittert :rolleyes:
Du kan kjøpe vitamineralene andre steder også, men på ketolyse.no er det tilpasset oss som følger ketolyse ;)
Lykke til :heia:
Jeg kjøpte multivitaminer på apoteket, og det fungerer fint for meg :) (hadde problemer med magnesium mangel i begynnelsen, da jeg fikk kramper i leggen.) Dette fikset multivitaminene :) de skal inneholde det meste du trenger for ketolysekuren.
Men som nevnt her i tråden, tablettene på ketolyse.no er jo spesiallaget for kuren! Så de er kanskje mer effektive, ikke vet jeg. Men jeg orker ikke å ta 50 forskjellige tabletter til 5 forskjellige tider på døgnet (litt overdrevet da kanskje ;P), for jeg sliter med å huske bare den ene tabletten jeg skal ta!:P
Har lest i forumet at det er folk som ikke tar tablettene også, og de klarer fint å gå ned i vekt! Så vektmessig tror jeg ikke det har SÅ mye å si.
Men er jo greit å følge kuren slavisk, da vet du at du gjør det riktig ivertfall! :)
Jeg begynte slavisk (uten veiing...) og har nå tøyet grensene litt, slik at jeg fortsatt er i ketose, men kan kose meg litt mer :)
Jeg gikk nesten fire uker UTEN tablettene, men tar dem nå. Alt kjennes 'lettere', jeg er mer opplagt og, ikke minst, jeg VET at jeg får kosttilskuddet jeg trenger :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.