hei!
Min første dag her som registrert ;) Vært innom å snust de siste mnd ;)
Jeg er rådvill på hvilken diett jeg bør begynne med....
Har 7 kilo som sitter hardt....vet at det ikke er så mange.....men de er harde og jeg var så flink frem til jul 2007 da jeg gikk ned mange kilo etter tvilling-gravidtiet....desverre har 7 kilo sneket seg på...
Den gang kuttet jeg ut mye pasta,ris,poteter og brød. Spiste normalt ellers. Hadde 1 spisedag i uken.
Noen tips til en "flying start" og en "diett" som jeg kan leve med uten å sulte altfor mye ;) Har som mål å gå ned 7 kilo frem til jul og holde meg der!!!!
Er så imponert over alle dere her inne med stål-disiplin.....:)
Går selv på ketolyse, men har dog mange kg å ta av. Fedon kan kanskje være noe for deg?
Men husk at de 7 kg kan sitte veldig godt siden de er de siste kg du vil ha av, de første du får ned er nok vann, men fettet sitter nok litt tøffere på er eg redd. Men anbefaler deg å lese litt om de forskjellige diettene her inne, låne bøker på biblioteket for en egenkomponert kur kan dessverre gjøre vondt verre..
Eg er aldri sulten omtrent på ketolyse og synes det fungerer helt supert :)
Jeg må bare støtte Fungirl her. Det som er så fint med ketolysekuren, syns jeg, er at søtsuget forsvinner og den behagelige metthetsfølelsen er enerådende :) Jeg har aldri vært borti lignende kur :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.